  • 41. Data: 2004-12-26 12:30:33
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Dec 2004 13:12:29 +0100, w <17xy7uui0spxs$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>,
    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(-a):

    > Znaczy, po rozesłaniu 50000 spamu? Tak, myślę, że wtedy jesteś zmuszony
    > zmienić providera ;->

    Spudłowałeś :>

  • 42. Data: 2004-12-26 12:31:10
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    26 Dec 2004 12:51:25 +0100, w <8...@l...freebsd.lublin.pl>,
    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał(-a):

    > ...to by zle dzialal polskim uzytkownikom. nie przeskoczysz opoznien
    > na laczach miedzykontynentalnych.

    Cóż, przy www, poczcie, ftp opóźnienia nie doskwierają.

  • 43. Data: 2004-12-26 12:52:45
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > 26 Dec 2004 12:51:25 +0100, w <8...@l...freebsd.lublin.pl>,

    > Cóż, przy www, poczcie, ftp opóźnienia nie doskwierają.

    Poczcie? SMTP? Jeżeli serwer i klient nie obsługują
    "Command Pipelining" (rfc2920) to owszem, opóźnienia mają
    kolosalne znaczenie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 44. Data: 2004-12-26 13:19:11
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Cóż, przy www, poczcie, ftp opóźnienia nie doskwierają.

    przy www i poczcie, owszem, doskwieraja.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 45. Data: 2004-12-26 13:49:40
    Od: s...@h...ziew.org (robert j. wozny)

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > ...to by zle dzialal polskim uzytkownikom. nie przeskoczysz opoznien
    > na laczach miedzykontynentalnych.

    miedzykontynentalnie do czech? choć może nie za 30$/rok...

    -- r.

  • 46. Data: 2004-12-26 15:30:17
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    s...@h...ziew.org (robert j. wozny) napisał(a):

    > miedzykontynentalnie do czech? choć może nie za 30$/rok...

    casablanca.cz, 2000 koron za kolokacje jednego serwera. niestety, nie
    moge sie doczytac niczego na temat limitu pasma/ruchu. sa tansze?

  • 47. Data: 2004-12-26 17:23:01
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    26 Dec 2004 14:19:11 +0100, w <8...@l...freebsd.lublin.pl>,

    > przy www i poczcie, owszem, doskwieraja.

    Zależy kto i jak z poczty korzysta. Z reguły _nie doskwierają_.

  • 48. Data: 2004-12-26 21:49:19
    Temat: Re: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> wrote :

    > Zwykly klient nie jest swiadomy tego ze to co
    > tam pisze jest sterta bzdur i efekt koncowy jest ogolnie znany.

    Czy zwykly klient w USA wie, ze pije mleko z rBGH ? Czy go to obchodzi
    ? To samo jest tutaj. Nikogo nie bedzie nic obchodzic do czasu az nagle
    sie okaze ze domena ktora kupil nie jest jego a strona firmowa zniknela
    nagle mimo ze byla wykupiona na 2 lata.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 49. Data: 2004-12-26 21:51:26
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote :

    > Pytanie: dlaczego w Stanach za 30zl/$30 ma sie to samo co w PL za
    > 300zl? Nie wszyscy chcą byc sponsorami drogich lącz TPSA. Gdyby
    > wszyscy wynieśli content za granice, moze w koncu ktoś wśród
    > naszych providerów doszedlby do jakiegoś wniosku czemu tak sie
    > dzieje.

    Dlaczego wyprodukowanie shirta w Puertorico kosztuje 3centy ? Moze
    wszyscy kupujmy ubrania wyprodukowane w krajach 3ciego swiata to nasi
    rodzimi producen .. oops, i tutaj mamy problem, JACY rodzimi producenci
    ??? wszyscy zbankrutowali ...

    Pozdrawiam.

  • 50. Data: 2004-12-27 02:42:22
    Temat: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Janusz - Vahanara napisał:

    > Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo[...]
    > W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek i
    > nie ma internetu przez kilka dni.

    Ciekawe uogolnienie.

    --
    jkr