  • 31. Data: 2004-12-25 09:11:27
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Adam Paluch wrote:

    > - nie od razu Rzym zbudowano ...
    Ale w taki sposob nigdy go nie zbuduja. Budujac szalas nie powstanie z
    niego potezny gmach. Trzeba zaczac odrazu od budowania gmachu i wowczas
    mozna to robic powoli.

    > - ty jestes nieskazitelny ? nigdy bledu nie zrobiles ? wszedzie
    > jestes na czas ?
    Nikt tutaj nie pisal o tym ze oni popelnili blad. Poprostu sa
    posrednikami w tanich uslugach ktore sa bez jakiegokolwiek wsparcia
    czego dowodem byl zaistnialy fakt.

  • 32. Data: 2004-12-25 09:21:11
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Aha.. lepszy polski hosting na którym nic nie ma, a admini ledwo co
    > chcą dupę ruszyć, za 900 zł rocznie niż amerykański hosting za $30
    > rocznie, gdzie jest wszystko a obsługa jest w kilkadziesiąt minut?

    Oj ciekawe spostrzezenie.
    Podam przyklady.
    home.pl - infolinia 24h
    netart - infominia 24 h
    chyba wystarczy bo takich jest duzo. Moze bez infolini ale obsluga
    idealna. Podaj przyklad kontaktu klienta ktory korzysta z posrednika
    bezposrednio z administratorem ktory jest kompetentny i moze cos dla
    ciebie zrobic. Mam tutaj na mysl admina ktory ma fizyczny dostep do
    serwerow. Obawiam sie ze nie ma takiej mozliwosci.
    Natomiast jezeli reprezentujesz firme korzystajaca z uslug za $30
    rocznie to z przykroscia musze to stwierdzic ale ta firma jest nic nie
    warta. Sam osobiscie nigdy nie skorzystam z uslug takich firm ktore sama
    chca "kroic kase ile sie da od Polakow" a daja zarabiac amerykanom.
    Niech ta firma sprzedaje swoje rzeczy amerykanowm i bedzie wszystk ok.
    Ot taki maly patriotyzm.

    > Skąd ja znam tą argumentację... "to jest gówniany hosting, ale nasz,
    > polski, na miarę naszych możliwości"
    Owszem jest gowniany poniewaz same czasy opoznien lecace przez ocean
    rosna znaczaco bo po 200%. Jest wiele przeciwwskazan ale nie bede sie
    rozpisywal bo juz to bylo pisane.

    > PS. odnoszę się do zacytowanego zdania i hostingu który znam. Nie
    > odnoszę się to THC.cośtam.
    To moze powiedz o tym ktory znasz ciezko sie ustosunkowac do czegos
    czego nie ma.

  • 33. Data: 2004-12-25 12:10:11
    Temat: Re: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Jaroslaw Druzbinski pisze:

    > Powiem Wam szczeze ze pieprzycie caly rynek internetowy. Rozumiem niskie
    > ceny dla osob prywatnych, dla artystow i innych. Ale firmy robiace kase i
    > placace 50 zl za hosting to smieszne.

    Co za bzdura.

    Nie od dzisiaj wiadomo, że dużo niższa cena oznacza zwykle odpowiednio
    niższą jakość. Jeśli kogoś satysfakcjonuje poziom usług firmy
    wynajmującej jedną maszynę w stanach, a więc 200 ms pingów z .pl,
    ograniczone wsparcie techniczne itd. to wszystko jest OK. Jeśli temu
    komuś nie jest potrzebny poziom powiedzmy home.pl to dlaczego chcesz go
    zmusić do płacenia za to?

  • 34. Data: 2004-12-25 13:22:15
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>

    Witam,

    Jak widzę moim pytaniem niechcący wywołałem burzę ;] i chciałbym coś
    wyjaśnić.

    Po pierwsze. Jestem osoba prywatną, która na serwerze THC posiada dwa
    prywatne konta. Po drugie, jestem z tych usług zadowolony. To że serwer
    (czy tam konto) zaliczył pada nie uszczęśliwił mnie ale też bardzo nie
    zmarwił ponieważ na drugi dzień dostałem informację o awarii i
    wiedziałem na czym stoje. Konta działają szybko (wystarczająco -
    posiadam łącze 256kbps) i do tej pory nie było problemów.

    Co do cen panowie to widzę że kilku z Was załapało niezłą pianę. Tak się
    składa że ja nie mam kasy na konto za 500-1000 zł rocznie więc albo
    założe sobie na thc albo wcale. Chyba że któryś z Was superadminów
    sprezentuje mi konto na swoim superserwerze zabezpieczonym 24h/24h za
    50zł rocznie. Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i mnie jako
    konsumenta mało obchodzi czy panowie z thc są pośrednikami czy nie.
    Ważne że dostałem konto za 50zł które szybko działa i jest stabilne.
    Pady zdarzają się każdemu, nawet home.pl na którym mam np. pocztę.
    Serwer thc już działa, ja dostałem maila z informacją o awarii i
    przeprosinami więc uważam sprawę za niebyłą. Nikt nie jest doskonały.
    Widać to choćby po niektórych superadminach którzy zamiast zaoferować
    konto za przyzwoite pieniądze potrafią wytykać tylko błędy innym którzy
    wychylili się przed orkiestrę. Pięknie... oby tak dalej.

    Ze świątecznymi pozdrowieniami
    Jakub Stępień.

    0
    333333333333333

  • 35. Data: 2004-12-26 10:00:09
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Neas wrote:

> [...]
    > ograniczone wsparcie techniczne itd. to wszystko jest OK. Jeśli temu
    > komuś nie jest potrzebny poziom powiedzmy home.pl to dlaczego chcesz

    Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac
    w tej firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza
    pad naszej gospodarki. A tak juz calkiem ogolnie to wielu klientow jest
    przez tych pseudo providerow oszukiwanych. Poczytaj na ich stronach co
    maja popisane. To sa jawne klamstwa. i to najbardziej boli. Zwykly
    klient nie jest swiadomy tego ze to co tam pisze jest sterta bzdur i
    efekt koncowy jest ogolnie znany.

  • 36. Data: 2004-12-26 10:42:27
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
> [...]
    > to co tam pisze jest sterta bzdur i efekt koncowy jest ogolnie znany.

    no ja wlasnie nie rozumiem jaki jest wedlug Ciebie ten tragiczny efekt koncowy.
    To, ze masa ludzi zamiast gniezdzic sie na darmowych kontach moze kupic sobie
    cos naprawde (jak na swoje potrzeby i stosunek ceny konta do mozliwosci) dobrego
    i w dodatku samodzielnie administrowanego? A mozliwosc oszustwa jest taka sama
    jak wszedzie..

    --
    :: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : www.tvmania.pl :: Kronopio.

  • 37. Data: 2004-12-26 11:36:49
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Dec 2004 15:41:59 +0100, w <10nm5ivvm6ti6$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > Dokładnie po to, żeby się rozesłało 500 maili newslettera a nie rozesłało
    > 50 tysięcy spamu.

    Po zrobieniu czegoś takiego zmieniam providera :>

  • 38. Data: 2004-12-26 11:46:36
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Dec 2004 11:00:09 +0100, w <cqm249$8n6$1@link.cn.net.pl>, "Jaroslaw
    Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(-a):

    > Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac
    > w tej firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza
    > pad naszej gospodarki.

    Pytanie: dlaczego w Stanach za 30zł/$30 ma się to samo co w PL za 300zł?
    Nie wszyscy chcą być sponsorami drogich łącz TPSA. Gdyby wszyscy wynieśli
    content za granicę, może w końcu ktoś wśród naszych providerów doszedłby do
    jakiegoś wniosku czemu tak się dzieje.

  • 39. Data: 2004-12-26 11:51:25
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Gdyby wszyscy wynieśli content za granicę

    ...to by zle dzialal polskim uzytkownikom. nie przeskoczysz opoznien
    na laczach miedzykontynentalnych.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 40. Data: 2004-12-26 12:12:29
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 26 Dec 2004 12:36:49 +0100, Radoslaw P. wrote:

    > Po zrobieniu czegoś takiego zmieniam providera :>

    Znaczy, po rozesłaniu 50000 spamu? Tak, myślę, że wtedy jesteś zmuszony
    zmienić providera ;->

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O