  • 1. Data: 2014-04-22 20:33:43
    Temat: Co to za opony KUMHO ECOWING?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Rozglądam się akurat za oponami i widzę 195/65R15 KUMHO ECOWING sztuk 4
    za niecałe 700 zł. Na bieżnikowane chyba za drogie, na nowe chyba za
    tanie... Ktoś wie co to to jest i do jakiego zbioru to wrzucić?

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-22 21:23:34
    Temat: Re: Co to za opony KUMHO ECOWING?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    anacron wydumał(a) w news:lj6cm4$3v9$1@news.task.gda.pl :
    > Rozglądam się akurat za oponami i widzę 195/65R15 KUMHO ECOWING sztuk 4
    > za niecałe 700 zł. Na bieżnikowane chyba za drogie, na nowe chyba za
    > tanie... Ktoś wie co to to jest i do jakiego zbioru to wrzucić?

    Korea (Hundai/KIA), zależy do jakiego samochodu chcesz to załozyć.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-04-22 21:41:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 21:23, MichaelData(R) pisze:
    > anacron wydumał(a) w news:lj6cm4$3v9$1@news.task.gda.pl :
    >
    > Korea (Hundai/KIA), zależy do jakiego samochodu chcesz to załozyć.

    Eeee ja mam i30 z 2012 i mam coś innego, znaczy się Michelinki.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-22 23:26:18
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-04-22 21:41, anacron pisze:

    > Eeee ja mam i30 z 2012 i mam coś innego, znaczy się Michelinki.

    To koreańskie opony, kiedyś zakładane firmowo do daewoo - ogólnie
    masakra. Na mokrym były nie do użytku.

  • 5. Data: 2014-04-22 23:52:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 23:26, Jawi pisze:

    > To koreańskie opony, kiedyś zakładane firmowo do daewoo - ogólnie
    > masakra. Na mokrym były nie do użytku.

    Ok, czyli odpadają. Dziękuję.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-04-23 00:35:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-04-22 23:52, anacron pisze:

    > Ok, czyli odpadają. Dziękuję.

    opinie na stronach oponiarskich rewelacyjne, podobnie hankook.
    czort wie kogo słuchać.

  • 7. Data: 2014-04-23 01:03:49
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Dawid wydumał(a) w news:5356eeb7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl :
    > opinie na stronach oponiarskich rewelacyjne, podobnie hankook.
    > czort wie kogo słuchać.

    Wszystko zalezy od rocznika tych opon. Stare były miekkie i sliskie . Od 3
    lat są zupełnie inne. Przypadkowo zanabyłem miesiąc temu 215/16/letnie i nie
    żałuję. Ciche i całkiem przyzwoite. Zobaczymy jak sie będa scierały.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-04-23 07:31:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 01:03:49 +0200, MichaelData(R) napisał(a):
> [...]
    > lat są zupełnie inne. Przypadkowo zanabyłem miesiąc temu 215/16/letnie i nie
    > żałuję. Ciche i całkiem przyzwoite. Zobaczymy jak sie będa scierały.

    Przypominam ze mamy etykiety energetyczne.

    Nie wiem na ile mozna im wierzyc, ale ...
    http://www.kumho-eu-tyre-label.eu/en/our-tyres/car/s
    ummer.html?tx_bdokumhoreifen_pi1%5Bprofil%5D=KH27&tx
    _bdokumhoreifen_pi1%5Bprefix%5D=Ecowing%20ES01&cHash
    =c1c764a505

    one maja klase B. Sporo budzetowych opon jest E.

    J.

  • 9. Data: 2014-04-23 07:35:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 07:31:09 +0200, J.F. napisał(a):
> [...]
    _bdokumhoreifen_pi1%5Bprefix%5D=Ecowing%20ES01&cHash
    =c1c764a505
    > one maja klase B. Sporo budzetowych opon jest E.

    Oops.
    http://www.oponyserwis.pl/kumho-ecowing-es01-kh27,p-
    56909

    "Produkcja Chiny" ... zalecam ostroznosc :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-04-23 09:33:18
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    J.F. wydumał(a) w news:12l7u1u0puj81.z1jh6954042a.dlg@40tude.net :
    > Przypominam ze mamy etykiety energetyczne.

    Kupiłem razem z felgami, używane więc piszę jako uzytkownik, nie expert.

> [...]
    prefix%5D=Ecowing%20ES
    > 01&cHash=c1c764a505
    > one maja klase B. Sporo budzetowych opon jest E.

    Każda opona traci sporo własciwosci jesli jest stara im bardziej "podły"
    producent, tym szybciej.

    --
    Michael________(TM)