  • 1. Data: 2016-12-10 02:23:31
    Temat: Co to za stal
    Od: 4...@g...com

    AISI 304SS/X

  • 2. Data: 2016-12-11 15:59:59
    Temat: Re: Co to za stal
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 02:23, 4...@g...com pisze:
    > AISI 304SS/X

    Zakładam, że AISI 304 rozpoznajesz bez googlowania,
    a co do reszty to obstawiam (ponownie), że zostawiono
    SS jako stainless steel a na X pomysłu nie mam.
    Pewnie oznaczenie producenta formy wyrobu.

  • 3. Data: 2016-12-11 16:41:28
    Od: 4...@g...com

    Pytam bo zamowienie poszlo na 304 jak to oni nazywaja poltwarde. A przyszlo toto z X
    i sie chyba na kwasoodporne resory nadaje albo na noze. I sie mnie pytal znajomy czy
    cos wiem ale nie wiem.

  • 4. Data: 2016-12-11 20:42:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 16:41, 4...@g...com pisze:
    > Pytam bo zamowienie poszlo na 304 jak to oni nazywaja poltwarde. A przyszlo toto z
    X i sie chyba na kwasoodporne resory nadaje albo na noze. I sie mnie pytal znajomy
    czy cos wiem ale nie wiem.

    X kojarzy się w takim razie z exchange (wymiana, wymienny).

  • 5. Data: 2016-12-11 22:10:51
    Od: 4...@g...com

    Mnie sie X kojarzy ze stala nie uspokojona na konstrukcje nie obciazone dynamicznie.
    Ale i tak nie wiem co to za cudak. Na dodatek magnes do niej lgnie prawie jak do
    stali klamkowej. Patrzylem na papier jaki dali i tam 304 i sklad jak dla 304.
    Organoleptycznie to na stal na sprezyny wyglada. Ma dzwonic w poniedzialek i sie
    dowiedziec u zrodla czy sie na przyklad nie pomylili. Znajomy ma jakies odczynniki do
    sprawdzania czy kwasoodporna czy nierdzewna i twierdzi ze kwasowka. Wiem ze jak
    kwasowke troche zmeczyc to zaczyna sie przyklejac do magnesu. Tylko jak to
    wytlumaczyc odbiorcy ktory magnesem sprawdza czy kwasowka.

  • 6. Data: 2016-12-12 19:53:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 22:10, 4...@g...com pisze:

    > Na dodatek magnes do niej lgnie prawie jak do stali klamkowej.

    A jaka to forma?
    Blacha, płaskownik, wałek, rurka?
    Bo u mnie w magazynie wszystkie kwasiaki ze sporym zgniotem
    są lekko magnetyczne, co jest najzupełniej normalne.
    Tzn wałki ciagnione o małych średnicach rzędu fi12,
    płaskowniki ciągnione małe do wymiaru 20x20. Wałek np fi40 już nie.

  • 7. Data: 2016-12-12 23:59:59
    Od: 4...@g...com

    Drut. Ten " poltwardy" dla magnesu jest jak aluminium albo zapalki. A ten co sie
    pytam jest przyciagany przez magnes. Znajomy sprawdzil i twierdzi ze kwasoodporny.
    Ale tam gdzie dostarcza to co robi sprawdzaja magnesem. Problem sie rozwiazal.
    Zadzwonil i wymienia. Mowil ze mowili ze tego mieli duzo a ze zadnych wymagan poza
    tym ze na zamowieniu bylo 304 nie bylo to zapakowali na tira i przywiezli. Gdyby nie
    ta magnetycznosc to by przerobil. Wydajnosc by mu spadla ale by dal rade.

  • 8. Data: 2016-12-13 11:57:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zenek napisał w wiadomości
    >Drut. Ten " poltwardy" dla magnesu jest jak aluminium albo zapalki.
    >A ten co sie pytam jest przyciagany przez magnes.
    >Znajomy sprawdzil i twierdzi ze kwasoodporny.
    >Ale tam gdzie dostarcza to co robi sprawdzaja magnesem.

    Wielu ludzi sprawdza nierdzewke magnesem, nie bez racji, bo wiele
    gatunkow faktycznie kiepskich magnetycznie.

    Ale na pewno nie wszystkie - gatunkow nie podam, ale noze w kuchni
    magnes mi przyciaga.

    J.

  • 9. Data: 2016-12-13 21:10:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-13 o 11:57, J.F. pisze:

    > Wielu ludzi sprawdza nierdzewke magnesem, nie bez racji, bo wiele
    > gatunkow faktycznie kiepskich magnetycznie.
    >
    > Ale na pewno nie wszystkie - gatunkow nie podam, ale noze w kuchni
    > magnes mi przyciaga.

    Ale nikt nie gwarantuje, że masz noże z kwasówki.
    W większości przypadków kuchennych jest to zwykła nierdzewka (4H13)-
    która jest ferrytyczna i magnetyczna.