  • 21. Data: 2017-09-18 10:37:22
    Temat: Re: Co w zamian #NicNiePrzepada?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 10:20, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Ty i tak niczego nie znalazłeś. Mało tego, nawet nie próbowałeś.

    > Bogu dzięki, że nie tak jak Ty

    Zdecyduj się - najpierw piszesz, że ci nic nie szukałem, to znaczy, że
    jestem mądry, a potem piszesz, że jestem głupszy od ciebie. Nie mogę być
    głupszy od ciebie, bo jakbym był, to byś mnie nabrał, że czegoś
    potrzebujesz, i bym ci szukał w swoim czasie wolnym :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-09-18 15:46:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Od 18.07 zmienił się w Orange free regulamin, co prawda rwk wydłużysz
    > smsem ale bonusów już nie.

    O w mordę, sprawdziłem przedłużając SMS-em na 8002 i faktycznie, bonus
    nie ruszyło. Szkoda, fajnie było.

  • 23. Data: 2017-09-20 22:35:50
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 18 Sep 2017 08:45:53 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >i nie pytaj się dlaczego

    Npaisał, że słabo u niego z Playem. I wcale mu się nie dziwię.
    Przechodziłem to w tegoroczne wakacje. Play w roamingu krajowym nie
    nadaje się do używania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2017-09-30 00:13:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-17 o 11:50, Big Jack pisze:
    > Mam tablet stale działający w mojej WiFi. Jednakże czasem potrzebuję
    > zabrać go w plener i tutaj potrzebowałbym LTE. Nie ma sensu pakować się
    > w abonament, a z drugiej strony doładowywać konto prepaid po upłynięciu
    > terminu i z niewykorzystanym limitem, to też wydaje się być lekko
    > dyskusyjne. I tu naprzeciw moim potrzebom zdaje się wychodzić Play ze
    > swoim #NicNiePrzepada. I wszystko byłoby ok, tylko że z Play to u mnie
    > kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    > albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś
> [...]

    W Plusie na kartę możesz doładowywać konto raz na rok.

  • 25. Data: 2017-09-30 16:32:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Poldek* napisał(-a):

    > W Plusie na kartę możesz doładowywać konto raz na rok.

    Tylko, że przez rok pakiet danych nie będzie ważny (do wykorzystania), a
    o to mi chodzi - żeby pakiet danych był ważny aż do całkowitego
    wykorzystania, bez względu na to w jakim czasie by się to odbyło. Bez
    nadmiernej przesady oczywiście.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2017-10-05 19:21:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-30 o 16:32, Big Jack pisze:
> [...]
    > o to mi chodzi - żeby pakiet danych był ważny aż do całkowitego
    > wykorzystania, bez względu na to w jakim czasie by się to odbyło. Bez

    Nowy Plus Internet na Kartę.
    Doładowujesz za 150, dostajesz na konto 180 i oprócz tego pakiet 36 GB
    danych ważny przez rok. Ważność konta na wychodzące 365 dni + 30 dni na
    przychodzące. Te 180 zł z konta możesz sobie stopniowo po 20 zł
    przelewać co 30 dni na konto innego Plusa na kartę.