  • 11. Data: 2017-09-17 21:17:24
    Temat: Re: Co w zamian #NicNiePrzepada?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 21:11, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Wybór? A ktoś jeszcze oprócz Play ma nieprzepadające z czasem
    > (priorytet) pakiety internetowe, niekoniecznie LTE? Play daje jedno i
    > drugie, przy okazji. Szukam alternatywy.

    No to masz Play, po co ci alternatywa, skoro LTE niekonieczne? Wiem, że
    łatwiej zapuścić pytanie na grupę, i niech koledzy jak zające za ciebie
    szukają - można by jeszcze to uznać za sensowne, gdybyś rzeczywiście
    szukał, a nie że już masz, ale niech się jeszcze ktoś pomęczy, bo dla
    ciebie 5zł na pół roku to za dużo :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-09-17 21:27:32
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2017 11:50:47 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Mam tablet stale działający w mojej WiFi. Jednakże czasem potrzebuję
    > zabrać go w plener i tutaj potrzebowałbym LTE. Nie ma sensu pakować się
    > w abonament, a z drugiej strony doładowywać konto prepaid po upłynięciu
    > terminu i z niewykorzystanym limitem, to też wydaje się być lekko
    > dyskusyjne. I tu naprzeciw moim potrzebom zdaje się wychodzić Play ze
    > swoim #NicNiePrzepada. I wszystko byłoby ok, tylko że z Play to u mnie
    > kiepsko. Przejrzałem oferty innych opów i albo nie mają podobnej oferty,
    > albo ja nie potrafię takiej znaleźć. Ma ktoś (preferowany Plus) coś
> [...]

    Ja używam zamiennie Aero2 z wykupionym płatnym pakietem płłnej prędkości i
    jakiegoś Play głosowego na kartę. W sumie Aero jest lepsze. W nocy, w
    centrum Gdyni Aero okazało się trzy razy szybsze od Play LTE Advanced.
    Pewnie pomiar do nadajnika pokazałby przewagę LTE-A, ale ściągnięcie pliku
    9,5 GB z Della było szybsze po Aero2. Aero działa na jakiś dziwnych
    częstotliwościach, mało ludzi tego używa i tym wygrywa. LTE w Play szału
    nie robi, a w wewnętrznym roamingu z LTE robi H+ i to jeszcze zdrowo
    przycięte.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 13. Data: 2017-09-17 21:39:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > No to masz Play, po co ci alternatywa, skoro LTE niekonieczne?

    Nie czytałeś (mam nadzieję), czy nie pamiętasz (gorzej)?
    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

> [...]

    > rzeczywiście szukał, a nie że już masz, ale niech się jeszcze ktoś
    > pomęczy, bo dla ciebie 5zł na pół roku to za dużo :)

    Personalnie do tablicy Cię nie wywołałem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2017-09-17 21:54:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 21:39, Big Jack pisze:

> [...]

    Zupełnie niezrozumiały argument - jak z Play kiepsko, to się przełącz na
    zasięg innej sieci.

    > Personalnie do tablicy Cię nie wywołałem.

    Tym gorzej, bo oczekujesz, że jeleniem/zającem będzie jakaś szersza grupa :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-09-18 07:50:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 11:50, Big Jack pisze:
    > [...] Ma ktoś (preferowany Plus) coś
    > podobnego do tego, co oferuje Play?

    Ja do takich celów w tablecie używam karty w Virgin z #freemium.
    Zwykle mi 300MB na miesiąc wystarcza, a jak gdzieś jadę to kupuję pakiet
    10GB za 10zł. Środki na koncie nie przepadają.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2017-09-18 08:33:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Zupełnie niezrozumiały argument - jak z Play kiepsko, to się przełącz
    > na zasięg innej sieci.

    Mam powody dla których nie chcę tego robić i nie pytaj jakie, bo Cię to
    nie obchodzi.

    > Tym gorzej, bo oczekujesz, że jeleniem/zającem będzie jakaś szersza
    > grupa :)

    Tylko, że ta "szersza grupa" stara się wskazać jakieś rozwiązanie,
    którego istnienia ja mogę nie być świadomy, natomiast Ty wyłącznie
    bijesz pianę. Zrób mi tę drobną przyjemność i nie udzielaj się już w tym
    wątku, bo i tak niczego wartościowego nie wniesiesz - stawiam dolary
    przeciw żołędziom.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2017-09-18 08:45:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 08:33, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Mam powody dla których nie chcę tego robić i nie pytaj jakie, bo Cię to
    > nie obchodzi.

    Skoro jesteś taki tajemniczy i nieuprzejmy, to sam sobie szukaj.

    > wątku, bo i tak niczego wartościowego nie wniesiesz - stawiam dolary
    > przeciw żołędziom.

    Aleś ty głupi, nawet poprawnie przysłowia nie umiesz użyć :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-09-18 08:45:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 07:50, Mirek Ptak pisze:

    > Ja do takich celów w tablecie używam karty w Virgin z #freemium.
    > Zwykle mi 300MB na miesiąc wystarcza, a jak gdzieś jadę to kupuję pakiet
    > 10GB za 10zł. Środki na koncie nie przepadają.

    Wielki Żołądź nie chce Playa i nie pytaj się dlaczego, bo cię to nie
    obchodzi. Masz mu w podskokach znaleźć jakiegoś innego operatora :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-09-18 10:20:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Skoro jesteś taki tajemniczy i nieuprzejmy, to sam sobie szukaj.

    Ty i tak niczego nie znalazłeś. Mało tego, nawet nie próbowałeś.

    > Aleś ty głupi, nawet poprawnie przysłowia nie umiesz użyć :)

    Bogu dzięki, że nie tak jak Ty

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2017-09-18 10:35:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-18 o 08:45, Liwiusz pisze:

    > Wielki Żołądź nie chce Playa i nie pytaj się dlaczego, bo cię to nie
    > obchodzi. Masz mu w podskokach znaleźć jakiegoś innego operatora :)

    Później doczytałem, że Play jest nie teges u Niego, no ale pyta o chwile
    kiedy jest poza WiFi w domu - być może tam Play już działa :).
    U mnie w domu też Play jest kiepściutki, mimo to karta Virgin sprawdza
    się doskonale w tablecie *poza* domem :)

    Pozdrawiam - Mirek