  • 11. Data: 2004-03-03 11:10:44
    Temat: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Tue, 02 Mar 2004 19:55:58 +0100, Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    wrote:

    >pewnie, też to dostaliśmy. Najlepiej olać, bądź odpisać po polsku, że
    >nie znasz angielskiego. :P

    Erm, na list po polsku odpisać, że nie znasz angielskiego? I może jeszcze
    załączyć skan zaświadczenia o analfabetyzmie, co? :->
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 12. Data: 2004-03-03 11:55:08
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Michal S. <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Otrzymałem list z takowej instytucji:
    > Motion Picture Association
    > Mail ten dotyczy "Nieuprawnionej dystrybucji produkcji kinowych obletych
    > prawami autorskimi" itp.
    > Czy ktoś z was spodkał się z takim mailem ?

    Tak. Powinien być tam jeszcze załącznik XML, w którym jest IP i nazwa
    pliku, o który im chodzi.

    Aczkolwiek w moim mailu było, że na moim FTP jest 1.5MB plik o nazwie
    "AutoRoute 2002 podmiana pliku - szybciej aktualizuje dane z GPS.rar",
    który to ponoć jest filmem "ALI". :)

    Odpisałem grzecznie (po polsku, oczywiście), że nie mogłem tego filmu
    tam znaleźć, więc nie mogę im pomóc w usuwaniu nielegalnych treści.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 13. Data: 2004-03-03 14:30:11
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Szymon Sokół wrote:
    > Erm, na list po polsku odpisać, że nie znasz angielskiego?

    Michał nie napisał, że owy list otrzymał po polsku. Za "moich czasów" to
    przychodziło po angielsku.

    > I może jeszcze załączyć skan zaświadczenia o analfabetyzmie, co? :->

    j.w.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 14. Data: 2004-03-03 15:03:02
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Tue, 02 Mar 2004 20:26:57 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@p...na.niusy> wrote:

    >Ostatnio wiekszosc przychodzi juz po polsku. Do nas (a...@a...pl)
    >przychodzi kilka tygodniowo.
    Do mnie przychodzi na adres z pola changed ;(
    nie wiem jak ich skrypt to wyciagnal.

    Po za tym CC idzie niby do:
    f...@f...atomnet.pl

    Przynajmniej tak w mailu pisze, a czy tak jest na pewno to juz nie
    wiem. W skrypcie mozna to tak podac a nie przesylac przeciez.

    --
    Wiesiek

  • 15. Data: 2004-03-03 15:04:04
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 03 Mar 2004 15:30:11 +0100, Mateusz Papiernik
    <m...@m...net> wrote:

    >Michał nie napisał, że owy list otrzymał po polsku. Za "moich czasów" to
    >przychodziło po angielsku.

    Ja zaliczylem obie wersje. Ta polska ma dodatkowo zalacznik w XMLu.

    --
    Wiesiek

  • 16. Data: 2004-03-03 15:07:39
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On 3 Mar 2004 11:55:08 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    >Tak. Powinien być tam jeszcze załącznik XML, w którym jest IP i nazwa
    >pliku, o który im chodzi.
    Poza IP jest jeszcze nr portu ktory uzyskali podczas polaczenia.
    Przynajmniej mi przychodza maile ze skaragami na DC.
    Podaja ladnie IP, Port, Nick goscia na DC, Jego sciezke lokalna i cel
    (przewaznie film) o ktory maja pretensje.

    >Odpisałem grzecznie (po polsku, oczywiście), że nie mogłem tego filmu
    >tam znaleźć, więc nie mogę im pomóc w usuwaniu nielegalnych treści.
    Ja tez ladnie odpisalem po angielsku i po polsku i od pol roku nie
    dostalem zadnej odpowiedzi. Notorycznie przychodzi ten sam mail +
    zmieniajacy sie zalacznik w XMLu.

    --
    Wiesiek

  • 17. Data: 2004-03-03 15:10:17
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Napisał:
    % Mail ten dotyczy "Nieuprawnionej dystrybucji produkcji kinowych obletych
    % prawami autorskimi" itp.
    Wyglądało na cytat z maila, a nie na tłumaczenie. Zwłaszcza, że ja też takich
    maili dostaję sporo, jak najbardziej po polsku.

  • 18. Data: 2004-03-03 15:13:42
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Wed, 03 Mar 2004 16:03:02 +0100, Wiesiek <s...@o...pl> wrote:
    [..]
    > Po za tym CC idzie niby do:
    > f...@f...atomnet.pl
    >
    > Przynajmniej tak w mailu pisze, a czy tak jest na pewno to juz nie
    > wiem. W skrypcie mozna to tak podac a nie przesylac przeciez.
    Też tak mam.... dziwne,, czyżby podsyłali do kogoś w .PL ??

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 19. Data: 2004-03-03 15:23:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> writes:

    > Erm, na list po polsku odpisać, że nie znasz angielskiego? I może jeszcze
    > załączyć skan zaświadczenia o analfabetyzmie, co? :->

    A tak swoja droga to czy oni maja mozliwosc odbierania odpowiedzi na
    swoje listy, czy tylko ja trafilem na problemy z ich MXem?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 20. Data: 2004-03-03 15:49:07
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Szymon Sokół wrote:
    > Wyglądało na cytat z maila, a nie na tłumaczenie.

    To w takim razie źle zinterpretowałem treść. Przepraszam.