  • 31. Data: 2017-04-12 08:30:35
    Temat: Re: Coraz taniej
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.04.2017 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

    Skąd takie wnioski? (że usiłuję, że nie zauważyłem)

    Wypowiadam się w publicznej dyskusji, ustosunkowując się
    do tego, do czego w mojej ocenie warto się ustosunkować :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 32. Data: 2017-04-12 12:02:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-12 o 08:30, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Skąd takie wnioski? (że usiłuję, że nie zauważyłem)
    >
    > Wypowiadam się w publicznej dyskusji, ustosunkowując się
    > do tego, do czego w mojej ocenie warto się ustosunkować :-)

    Aha. Dobra, skoro uważasz że warto, to wszystko jasne...

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 33. Data: 2017-05-10 21:58:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <h...@g...com> 9...@g...co

    : https://a2mobile.pl/
    : Szczególnie zajebista cena za komórkowe/stacjonarne.
    : Tylko 9,90 na miesiąc.

    Skusiłem się i ja na jeden numerek.
    VirginM nie chciał oddać tego numeru
    automagicznie -- pomogła ręczna poprawka.

    BTW VirginM -- teraz chyba trzeba doładowywać
    forsą, aby przedłużyć ważność konta o rok.