  • 21. Data: 2017-04-08 15:22:09
    Temat: Re: Coraz taniej
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Wreszcie włączone, 10 zł na start.
    > Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

    Wybierz doładowanie Plusa.

  • 22. Data: 2017-04-08 17:41:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-08 o 09:19, Akarm pisze:

    > Od dzisiaj nie mogę już nigdzie dzwonić. Karty są wyrejestrowane z
    > Virgin. Nie otrzymałem żadnej informacji, że numery już są przenoszone.
    > To pierwsza sieć z wielu mi znanych, która tak lekceważy abonentów.

    Zadzwoń do Miłej Obsługi Klienta i zapytaj. Na stronie jest numer telefonu.

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-04-09 10:08:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.04.2017 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > Najpewniej od północy. Włączenie nastąpiło przed godziną 10:00.

    Przyzwoicie.

    > Najkrótszy z możliwych, zdaje się 1 dzień.

    Cóż, małżonka wybrała tydzień. Czyli jeszcze ciut poczeka :-)
    Dzięki za info.

    > Powinni udostępnić numer konta do przelewu, nie byłoby problemu.

    Owszem, wygodnie by było. Ale w prepaidzie nie spotkałem.
    Za to, jak wspomniałem, najbardziej uniwersalna jest karta.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 24. Data: 2017-04-10 16:16:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-08 o 11:09, Akarm pisze:

    > Wreszcie włączone, 10 zł na start.
    > Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

    Ponieważ na stronie doladowania.a2mobile.pl brakuje możliwości
    doładowania z T-Mobile Usługi Bankowe, postanowiłem dowiedzieć się
    czegoś więcej u źródła, czyli u konsultanta a2mobile.
    Kto zgadnie jaką odpowiedź od przedstawiciela a2mobile uzyskałem na
    pytanie o możliwość doładowania z T-Mobile Usługi Bankowe, po
    poinformowaniu go że na stronie tej możliwości nie ma?

    Tak! Dobrze się domyślacie po sprytnie postawionym pytaniu. ;)
    Debil odpisał, że zapraszają na stronę doladowania.a2mobile.pl.

    Dodatkowo - konsultant przez telefon poinformował mnie, że:
    1. skoro przyłączenie nastąpiło w sobotę, to może nikt do mnie nie
    zadzwonił dlatego, że w soboty i niedziele nie pracują.

    Zapomniał, że gdyby przyłączenie nastąpiło w dzień roboczy, to również
    nikt nie mógłby się dodzwonić, z tego prostego powodu, że po odłączeniu
    od poprzedniej sieci już nie da się dzwonić.
    A powiadamiać powinno się przed przeniesieniem, nie po.

    2. poinformuje osobę odpowiedzialną za powiadamianie klientów o
    przyłączaniu do sieci, że mnie nie powiadomiła.

    No tak. Bo ona o tym nie wie...

    3. doładować można ze strony albo przez zdrapkę lub kod.
    Dopiero kiedy zacząłem drążyć temat bardzo intensywnie, na różne sposoby
    naprowadzając na uzyskaną tu wskazówkę, wreszcie pękł i przyznał, że
    również bankowym doładowaniem plusa.

    I teraz już nie jestem pewny, czy dobrze zdobiłem przenosząc numery do
    a2mobile.
    A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 25. Data: 2017-04-10 18:09:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?
    .--
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl
    ---
    Długo jeszcze będziesz wysyłał swe pierdy ?

  • 26. Data: 2017-04-11 08:48:14
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.04.2017 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?

    Tak. Po prostu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 27. Data: 2017-04-11 12:11:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 08:48, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Tak. Po prostu.

    Zapytaj Akarma jaką inteligentną pracę wykonuje. Jak on inteleligentny
    to może i prawdę napisze.

    --
    animka

  • 28. Data: 2017-04-11 12:44:17
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.04.2017 Animka <a...@t...wp.pl> napisał/a:

    > Zapytaj Akarma jaką inteligentną pracę wykonuje. Jak on inteleligentny
    > to może i prawdę napisze.

    Hm, zawsze myślałem (ale pewnie mało lotny jestem),
    że człowiek może być inteligentny, ale praca nie bardzo :-)

    Uściślając: ja nie twierdzę, że konsultanci są mało inteligentni,
    jedynie potwierdzam, że poziom ich IQ jest niezależny
    od miejsca pracy (w szczególności od tego, który telekom jest
    obsługiwany przez dane Call Center). Poza tym w tej pracy
    nie wymaga się inteligencji, a ścisłego przestrzegania procedur.

    Jak to w szkole na matematyce, "myśleć to ty możesz
    na wuefie, tutaj nie myśl, tylko um!" ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 29. Data: 2017-04-11 15:49:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-11 o 12:44, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Hm, zawsze myślałem (ale pewnie mało lotny jestem),
    > że człowiek może być inteligentny, ale praca nie bardzo :-)

    Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 30. Data: 2017-04-11 19:13:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 15:49, Akarm pisze:

    > Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

    Bacikiem od "kunia" go zbijesz?
    Może nie zauważył, ale na pewno zauważył, że z Akarmem rozmawia.

    --
    animka