  • 11. Data: 2013-05-14 21:43:56
    Temat: Re: Coś
    Od: "Glomtos" <a...@h...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:kmttdn$als$1@usenet.news.interia.pl...

    > Można tak jeździć?

    Nie możesz tak jeździć, bo ci jebnął jeszcze zwój mózgowy.
    Nie pierwszy raz zresztą.

  • 12. Data: 2013-05-14 22:48:19
    Temat: Re: Coś jebło
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/14/2013 09:21 PM, yabba wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:kmu2e9$qsb$1@news.task.gda.pl...

    > Oczywiście, że nieprawda. Spokojnie da się przewieźć 15 worków.

    oplem omegą A Sedan da się przewieźć 800 km glazury.
    Tył troche ;) usiadł i po 20 km już się nie podniósł :D

  • 13. Data: 2013-05-14 22:49:16
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/14/2013 09:43 PM, Glomtos wrote:

    > Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie możesz tak jeździć, bo ci jebnął jeszcze zwój mózgowy.

    ROTFL

  • 14. Data: 2013-05-14 22:50:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-14 21:21, yabba pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:kmu2e9$qsb$1@news.task.gda.pl...

    > Oczywiście, że nieprawda. Spokojnie da się przewieźć 15 worków.

    Bez kozery powiem - 30 worków... aaa, nie. Nie da się. Umożliwiająca to
    Granada jest zyskującym wartość oldtimerem. W przeciwieństwie do tych
    wszystkich, nieumożliwiających taki przewóz, egzemplarzy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2013-05-14 22:51:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-14 22:48, m...@i...pl pisze:

    > oplem omegą A Sedan da się przewieźć 800 km glazury.
    > Tył troche ;) usiadł i po 20 km już się nie podniósł :D

    800 kilometrów glazury? Niemożliwe, największe Movano nie ma takiej
    ładowności, a co dopiero Omega. :)

  • 16. Data: 2013-05-14 22:59:00
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 19:48, m...@i...pl pisze:
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg
    > Można tak jeździć?

    Nawet lepiej się jeździ, bo auto bardziej zglebione.
    Ale ale, co to za cudo? Roomster?

    Pozdr.

  • 17. Data: 2013-05-14 23:04:14
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/14/2013 10:51 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > 800 kilometrów glazury? Niemożliwe, największe Movano nie ma takiej
    > ładowności, a co dopiero Omega. :)

    kg

  • 18. Data: 2013-05-14 23:04:32
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/14/2013 10:59 PM, DoQ wrote:
    pg

    > Nawet lepiej się jeździ, bo auto bardziej zglebione.
    > Ale ale, co to za cudo? Roomster?
    >
    > Pozdr.
    iks czy

  • 19. Data: 2013-05-14 23:31:03
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > Można tak jeździć?

    Do warsztatu pewnie dojedziesz, ale ostrożnie, bo jak Ci to wyskoczy z
    mocowania i poniszczy oponę czy zaklinuje się koło felgi, to już tylko
    laweta.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-05-14 23:32:05
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > ROTFL

    Tak swoją drogą, to mi też tak jebło jakiś czas temu i zachowałem sobie
    kawałek zwoju na pamiątkę. Może się wymienimy? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??