  • 1. Data: 2013-10-23 13:29:05
    Temat: Coś lepszego od airbagów
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Rosyjscy specjaliści z dziedziny motoryzacji wprowadzają najnowszy
    produkt dla poprawy bezpieczeństwa - tzw. katapultę boczną.
    Pierwsze testy wykazują o wiele lepszą skuteczność, od pasów i poduszek.
    Patrz film (od 20 sekundy) ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=jTx8Ov9HPm4#t=35

    Jacek

  • 2. Data: 2013-10-23 13:53:36
    Temat: Re: Coś lepszego od airbagów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Pierwsze testy wykazują o wiele lepszą skuteczność, od pasów i
    > poduszek. Patrz film (od 20 sekundy) ;-)

    a ten co podszedł zrobił mu zdjecie i wysłał na fejsa :)

  • 3. Data: 2013-10-23 14:03:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-23 13:29, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > produkt dla poprawy bezpieczeństwa - tzw. katapultę boczną.
    > Pierwsze testy wykazują o wiele lepszą skuteczność, od pasów i poduszek.

    Pomijając, że stare, to dlaczego polecasz oglądać od 20 sekundy, a
    wysyłasz link od 35 sekundy?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om