  • 1. Data: 2013-10-23 12:55:28
    Temat: Nie ma alternatywy dla amerykanca?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Kolega szuka samochodu. wymagania ma takie, zeby dalo sie wozic *wygodnie*
    6-7 osob, zeby mial mocny silnik, zeby byl komfortowy, dobrze wyposazony,
    zeby w srodku bylo cicho. Nie musi byc van, nie musi sie latwo parkowac,
    moze miec 5 metrow. Silnik benzynowy albo naprawde mocny diesel, ale nie
    diesel, ktory zlopie 15 l/100.

    Ma byc uzywany, maks. 7 lat, maks. 35 tys. PLN.

    Sam mialem podobne zalozenia i padlo na Grand Voaygera, ale kolega sie na
    amerykance krzywi.

    No ale z ktorej strony by nie patrzec, wychodzi jakis minivan zza wielkiej
    wody. Sharano-alhambra nie jest zbyt wygodna, a silnik to mul. Rozne
    lancie, Espace itp. - to samo.

    Naprawde nie ma alternatywy?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-10-23 12:58:19
    Temat: Re: Nie ma alternatywy dla amerykanca?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-10-23 12:55, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > No ale z ktorej strony by nie patrzec, wychodzi jakis minivan zza wielkiej
    > wody. Sharano-alhambra nie jest zbyt wygodna, a silnik to mul. Rozne

    Lancia Phedra, ale silnikowo nie urywa dupy. Albo 2,2HDI albo 2,2benzyna...

  • 3. Data: 2013-10-23 13:04:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 12:58:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

    > Lancia Phedra, ale silnikowo nie urywa dupy. Albo 2,2HDI albo 2,2benzyna...

    Otoz to. Jak szukalem dla siebie, to jezdzilem jedna czy dwoma. Zero
    dynamiki...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-10-23 13:09:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-23 12:55, Maciek pisze:

    > zeby dalo sie wozic *wygodnie* 6-7 osob (...)

    Nie słyszałem o żadnej osobówce spełniającej ten warunek.
    Są takie samochody?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-10-23 13:13:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:09:06 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nie słyszałem o żadnej osobówce spełniającej ten warunek.
    > Są takie samochody?

    Multipla :)

    Europejskie minivany zaliczam do osobowek. Amerykanske - do europejskich
    vanow ;p

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 6. Data: 2013-10-23 13:59:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    >
    > No ale z ktorej strony by nie patrzec, wychodzi jakis minivan zza wielkiej
    > wody. Sharano-alhambra nie jest zbyt wygodna, a silnik to mul. Rozne

    jakby dolozyl troche kasy to Fiat Freemont spelni jego oczekiwania.
    Jak chce zaszalec to z silnikiem 3.6V6 285KM tez jest.
    http://www.fiatfreemont.pl/

  • 7. Data: 2013-10-23 14:04:35
    Od: kichu <k...@t...pl>

    W dniu 2013-10-23 12:13, Maciek pisze:

    > Multipla :)

    Moze honda fr-v. tylko 6 osob ale przestrzen bagazowa nie jest zajeta
    przez fotele

    . diesel 2.2 140KM daje rade, spalanie tez na przyzwoitym poziomie

  • 8. Data: 2013-10-23 14:19:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:04:35 +0100, kichu napisał(a):

    > Moze honda fr-v. tylko 6 osob a

    Pod warunkiem amputowania sobie lokci. Tez sie przymierzalem - ciasno!

    Nie jezdzilem, wiec na temat dynamiki sie nie wypowiadam.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 9. Data: 2013-10-23 14:21:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:59:57 +0200, AL napisał(a):

    > Freemont

    A to nie jest przemianowany Dodge Journey?

    Zreszta roznica miedzy "dolozyc troche" a "dolozyc drugie tyle" moze byc
    ciezka do przeskoczenia ;)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 10. Data: 2013-10-23 14:23:29
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-23 12:55:28 niejaki Maciek napisał:
    > Sam mialem podobne zalozenia i padlo na Grand Voaygera, ale kolega sie na
    > amerykance krzywi.

    jakby się przestał krzywić to szwagier ma wypieszczony egzemplarz na zbyciu

    foty tu:
    https://www.dropbox.com/sh/z0tl6ngm9vt6pca/s_5lz1kB-
    x/szwagierovan

    --