  • 1. Data: 2013-10-23 15:04:05
    Temat: Straż miejska - czy to możliwe?
    Od: "AJ" <...@...com.pl>

    Czy to możliwe by straż miejska zrobiła zdjęcie
    fotoradarem lub tp. z wnętrza samochodu stojącego
    na chodniku wzdłuż jezdni? Przód samochodu
    straży miejskiej był zwrócony w kierunku przeciwnym
    do kierunku ruchu samochodów na jezdni.
    Chodzi mi o to czy jest to technicznie możliwe (czy są
    w stanie to zrobić) oraz czy mają do tego prawo?
    Nie znam się na tym, dlatego pytam.
    Czy ktoś miał taki przypadek?

    Pozdrawiam
    A.J.

  • 2. Data: 2013-10-23 15:05:17
    Temat: Re: Straż miejska - czy to możliwe?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, AJ <...@...com.pl> wrote:
> [...]
    > do kierunku ruchu samochodów na jezdni.
    > Chodzi mi o to czy jest to technicznie możliwe (czy są
    > w stanie to zrobić) oraz czy mają do tego prawo?

    W W-wie wlasnie tak robia z tego co widzialem. Samochod ma na maskownicy
    glowice FR, czasami przypinaja lampe blyskowa na maske a obiektyw jest
    w srodku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-10-23 15:11:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-23 15:05, AZ wrote:

    > W W-wie wlasnie tak robia z tego co widzialem. Samochod ma na maskownicy
    > glowice FR, czasami przypinaja lampe blyskowa na maske a obiektyw jest
    > w srodku.

    A teraz maja jeszcze jeden woz, gdzie FR jest zamontowany "na pace"
    i robi fote przez tylna szybe.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2013-10-23 15:17:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > A teraz maja jeszcze jeden woz, gdzie FR jest zamontowany "na pace"
    > i robi fote przez tylna szybe.

    Glowica FR tez jest za szyba?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-10-23 15:19:43
    Od: "AJ" <...@...com.pl>

> [...]
    > do kierunku ruchu samochodów na jezdni.
    > Chodzi mi o to czy jest to technicznie możliwe (czy są
    > w stanie to zrobić) oraz czy mają do tego prawo?

    Czy fakt, że samochód straży miejskiej nie miał na dachu
    tzw. koguta, ma jakieś znaczenie z prawnego punktu widzenia?

    Pozdrawiam
    A.J.

  • 6. Data: 2013-10-23 15:27:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-23 15:17, AZ wrote:

    > Glowica FR tez jest za szyba?

    Tak. Mikrofalom zwykle szklo nie przeszkadza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2013-10-23 15:30:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-23 15:19, AJ wrote:

    > Czy fakt, że samochód straży miejskiej nie miał na dachu
    > tzw. koguta, ma jakieś znaczenie z prawnego punktu widzenia?

    A jakie znaczenie mialoby miec? Nie maja takiego obowiazku.

    Inna sprawa jest to, ze SM w Warszawie potrafila prowadzic
    takie kontrole w miejscach objetych zakazem postoju, albo
    zwyczajnie niszczyla zielen, ustawiajac sie na trawniku
    wzdluz jezdni. Wszystko to kwitowane bylo przez rzeczniczke
    tej instytucji bzdurzeniem o wyzszej koniecznosci.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2013-10-23 15:35:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Tak. Mikrofalom zwykle szklo nie przeszkadza.

    A ew. druty od ogrzewania?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-10-23 15:35:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > wzdluz jezdni. Wszystko to kwitowane bylo przez rzeczniczke
    > tej instytucji bzdurzeniem o wyzszej koniecznosci.

    No to trzeba zadzwonic na Policje i zglosic wykroczenie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-10-23 15:40:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 15:35, AZ pisze:

    > No to trzeba zadzwonic na Policje i zglosic wykroczenie :-)

    Albo e-mail ze zdjęciem do Wydziału Ruchu Drogowego.

    Ważne: trzeba podać pełne dane kontaktowe bo inaczej traktują jako anonim.