    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Cos mi buczy...
    Date: Sun, 14 Oct 2018 10:24:34 +0200

    Od paru dni cos mi buczy przy mocnym przyspieszaniu na wyzszych biegach
    (glownie 4 i 5) i jednoczesnym skrecaniu w lewo (ale czasem przy jezdzie
    prosto tez). Dzwiek i drgania trochę takie jak bym jechał na kompletnym
    kapciu albo po kocich lbach. Wydaje mi sie ze dochodzi z prawej strony. Jak
    odpuszcze troche gazu i ponownie przyspiesze to objawy sie czasem
    zmniejszaja.Efekt nasila sie i oslabia w trakcie jazdy i nie wiem za bardzo
    od czego to zalezy. W czasie gdy to sie dzieje gdy tylko wcisne sprzeglo
    objawy znikaja.

    Samochod z napedem na przod, skrzynia manualna.
    Na kolach nie ma absolutnie zadnego luzu. Kreca sie gladko bez zadnego
    charczenia.
    Silnik chodzi jak zloto.

    Podejrzewam przeguby, lozyska kol, skrzynie biegow, Putina...

    Co jest najbardziej prawdopodobne dla tych objawow?

    Pzdr