  • 31. Data: 2015-08-02 23:06:36
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > To wypierdol tego x newsa bo widocznie nie jest zgodny z obowiązującym
    > teraz standardem.

    Głupoty piszesz tłumaczac posty niezgodne z netykieta jakims swoim
    syfiastym, nie trzymajacym standardów programem.
    A kiedy prosze cie o jedna prosta sprawe to albo udajesz głupka co nic nie
    rozumie, albo po prostu jestes złosliwym osłem.
    Tłumaczyłes ze nie bedziesz poprawiał cytowania w kazdym poscie recznie,
    nie umiesz wybrac programu ktory to bedzie robił za ciebie - trudno.
    Ale przypilnowac, zeby w temacie było Re: tez ci jest ciezko?
    Co za człowiek...
    ---
    Na cholerę to Re ? Masz jakiś problem z czytnikiem i tyle.

  • 32. Data: 2015-08-03 00:39:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To wypierdol tego x newsa bo widocznie nie jest zgodny z obowiązującym teraz
    standardem.

    Lepszy rezultat da wypierdolenie takich ignorantów jak ty.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-08-03 00:41:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-02 o 23:06, re pisze:

    > Na cholerę to Re ? Masz jakiś problem z czytnikiem i tyle.

    Kolejny ignorant nie umiejący pisać na grupach.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-08-03 00:43:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-02 o 16:01, Tomasz Pyra pisze:
    > Ale wszystkie informacje dotyczące tego posta, są zgodnie ze specyfikacją
    > zawarte w nagłówku wiadomości.

    Ale ja nie czytam nagłówków wiadomości. Sortuję sobie posty po dacie i
    temacie. Post bez "re" i bez cytatów jest odbierany *przeze mnie* tak
    jakby był nowym postem.

    Bez sensu byłoby, gdybym miał otwierać za każdym razem całe drzewa
    wątku, aby zobaczyć, czy jakiś lamus czegoś nie spieprzył przy pisaniu.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-08-03 01:40:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Korzystam to co udostępnia google. Newsy są ich i to do nich wszyscy co nie chcą mieć
    problemów mają się dostosować. W rubryce TEMAT jest Re, maszyna sama wstawiła. I
    pierdolę twoje i kretyna liwiusza pierdolenie.

  • 36. Data: 2015-08-03 09:41:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Korzystam to co udostępnia google. Newsy są ich

    jednak jesteś kompletnym ignorantem i jak widzę jesteś z tego dumny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2015-08-03 17:38:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 12:00, Budzik pisze:

    > Jak juz nie mozesz cytowac porządnie to chociaz Re w tytule dodaj, łajzo :)
    > Twój post wyglada jak nowy watek a nie jak odpowiedz na czyjs post...

    Być może u ciebie tak to wygląda.
    Mój Thunderbird sobie poradził i widzę post Kogutka, jako drugi w wątku.
    Czyli widzę poprawnie (inna sprawa, czy chcę go oglądać...).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 38. Data: 2015-08-03 17:43:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie oglądaj, przymusu nie ma.

  • 39. Data: 2015-08-03 17:47:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to ty znasz się na wszyskim jak każdy wiejski głupek.

  • 40. Data: 2015-08-03 17:48:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejna osoba którą trudno posądzić że darzy mnie miłością wielką i czystą napisała
    że to Ty masz coś spierdolone bo u niej jest ok.