  • 21. Data: 2015-08-02 16:01:01
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Aug 2015 13:00:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Tomku please....
    > Moj czytnik watkuje dobrze, ale jeżeli sciagam najnowsze posty a pierwszy w
    > watku przeczytałem wczesniej to do czego ma dopiąc post kogutka?
    > Ten post jest pierwszy i widzac Re wiem ze to odpowiedz na coś
    > wczesniejszego.
    > Dodatkowo widze tez cytat.
    > A u kogutka ani cytatu, ani re - post wyglada jak zupełnie nowy watek.

    Ale wszystkie informacje dotyczące tego posta, są zgodnie ze specyfikacją
    zawarte w nagłówku wiadomości.

    Po to wymyślono programy do obsługi NNTP, żeby otwierając post Kogutka
    sprawdziły polę References: i prawidłowo połączyły posty w wątki.

    Autorzy Twojego czytnika, w ramach jakiejś wynalazczości (może i
    uzasadnionej innymi problemami) wymyślili żeby łączyć posty w wątki na
    podstawie tytułu, zamiast referencji.
    Stąd Twoje problemy.

  • 22. Data: 2015-08-02 16:10:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sugerujesz że ci od androida, który jest bardzo popularny i liczbę użytkownikow pewno
    można liczyć w setkach milionów zrobili coś nie pasującego do tego co do tej pory
    było? Chyba trochę przesadzileś. Nad ramką w której teraz piszę jes mniejsza z
    tytulem tematu i jest tam wpisane "Re: Crash test starych aut". Gdzie mam wpisywać
    dodatkowe Re?

  • 23. Data: 2015-08-02 19:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Też mi się ak wydaje ze to nie po mojej stronie jest jakiś błąd.
    > Tablet sztuka nówka ma z miesiąc, wyprodukowany w tym roku. Pewno
    > jakieś setki tysiące jeśli nie miliony ich zrobili i raptem dwie czy
    > trzy osoby na polskich grupach mają problem.

    ROTFL
    to troche takie myslenie, jakby powiedziec, ze frog nic złego przeciez nie
    robił, bo jechał takim samochodem jakie wyrpodukowali w tysiacach
    egzemplarzy a jkos narzekania sa tylko na tego jednego biednego froga...

  • 24. Data: 2015-08-02 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ramką w której teraz piszę jes mniejsza z tytulem tematu i jest tam
    > wpisane "Re: Crash test starych aut". Gdzie mam wpisywać dodatkowe Re?

    to zobacz co tam jest wpisane, jak odpowiadasz na pierwszy post danego
    watku.
    Ty widzsz Re bo juz ktos przed toba (a konkretnie jego czytnik) to Re
    dopisał.
    Ale jak odpowiadasz na pierwszy post w wątku, to Re nie ma (bo Ty powienies
    je dodac) A Twój czytnik tego nie dodaje.

    Zobacz ten post:
    om>

  • 25. Data: 2015-08-02 19:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Po to wymyślono programy do obsługi NNTP, żeby otwierając post Kogutka
    > sprawdziły polę References: i prawidłowo połączyły posty w wątki.

    Z czym maja polaczyc?
    Ja juz wczesniejszego postu nie widze, bo przeczytałem go wczesniej.
    Moge oczywiście do niego wrócic, moge sobie sciagnac wszystkie posty z
    ostatnich (co tam sobie wymysle) ale po co?
    Chce widziec przeciez tylko nowe, ktorych jeszcze nie czytałem.

    Po to wymyslono tez Re: i cytowanie zebym od razu widział, na co kogutek
    odpowiada i nie musiał skakać po poprzednich postach...

    > Autorzy Twojego czytnika, w ramach jakiejś wynalazczości (może i
    > uzasadnionej innymi problemami) wymyślili żeby łączyć posty w wątki na
    > podstawie tytułu, zamiast referencji.
    > Stąd Twoje problemy.

    Nie rozumiesz problemu stąd wyciągasz mylne wnioski.
    Uzywam x-newsa i zapewniam cie ze on bez problemu watkuje po references.

  • 26. Data: 2015-08-02 19:30:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego nie chcesz zauważyć że inni napisali że u nich jest dobrze.

  • 27. Data: 2015-08-02 19:32:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wypierdol tego x newsa bo widocznie nie jest zgodny z obowiązującym teraz
    standardem.

  • 28. Data: 2015-08-02 22:44:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > ostatnich (co tam sobie wymysle) ale po co?
    > Chce widziec przeciez tylko nowe, ktorych jeszcze nie czytałem.
    Włącz sobie historię albo coś podobnego żeby widzieć stare i nowe posty,
    nowe są wtedy wytłuszczone lub w innym kolorze.
    Ja np czytam grupy przez tunderbirda który ma to standartowo włączone
    podobnie jak stara opera czy seamonkey, masz wtedy jeden program do
    stron www i grup.

> [...]
    >>
    > Nie rozumiesz problemu stąd wyciągasz mylne wnioski.
    > Uzywam x-newsa i zapewniam cie ze on bez problemu watkuje po references.

    Dawno temu używałem i wywaliłem go, zbyt dużo problemów stwarzał.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 29. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To wypierdol tego x newsa bo widocznie nie jest zgodny z obowiązującym
    > teraz standardem.

    Głupoty piszesz tłumaczac posty niezgodne z netykieta jakims swoim
    syfiastym, nie trzymajacym standardów programem.
    A kiedy prosze cie o jedna prosta sprawe to albo udajesz głupka co nic nie
    rozumie, albo po prostu jestes złosliwym osłem.
    Tłumaczyłes ze nie bedziesz poprawiał cytowania w kazdym poscie recznie,
    nie umiesz wybrac programu ktory to bedzie robił za ciebie - trudno.
    Ale przypilnowac, zeby w temacie było Re: tez ci jest ciezko?
    Co za człowiek...

    Spojrzałes w ogole na post ktorego M-ID ci podałem?

  • 30. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego nie chcesz zauważyć że inni napisali że u nich jest dobrze.

    Przykro mi ale nie rozumiesz o czym pisze.