  • 1. Data: 2015-08-01 17:19:14
    Temat: Trzeba mieć fantazję
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O kimś kto kierował czymś co ma koła i służy do przemieszczania się Przed chwilą
    skończył się w tv program o samolotach, wypadkach itp. Na poczatku ery lotnictwa
    jakiś ludek chciał polecieć najwyżej jak się da. Samolot z tkaniny i drewna
    dwupłatowiec. Wiedział że tam zimno i mało tlenu. Ubrał się ciepło i miał dwie małe
    butle z tlenem. Doleciał do jedenastu kolometrów. Ale coś się z tlenem uwalio i
    chciał przełączyć na drugą butlę. Gogle miał oszronione i je zdjął. Od razu zamarzły
    mu oczy bo tam -65 stoni a kabina z szybą z przodu, taki samolot kabriolet. Tlenu nie
    przełączył i zemdlał. Spadał 10 kilometrów. Jak się ocknął to miał trochę rozmrożone
    gały i ledwo widział ale widział. Wylądował i przeżył eksperument. Czy odzyskał wzrok
    nie wiem bo grzałęm zupę i pokrywka zaczęłą podskakiwać, to opuściłem pokój
    telewizyjny.

  • 2. Data: 2015-08-01 17:50:54
    Temat: Re: Trzeba mieć fantazję
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-08-01 o 17:19, Zenek Przygłup pisze:
    > Przed chwilą skończył się w tv program o samolotach
    NTG

  • 3. Data: 2015-08-01 18:02:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i co z tego. Jak idziesz srać to się nie odlejesz bo srać poszedłeś.

  • 4. Data: 2015-08-02 02:04:35
    Od: JK <j...@i...pl>

    NTG, kurzy móżdżku.

    JK