  • 71. Data: 2015-08-06 21:56:33
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Przestań p..ić bez związku.

    Przestań wysyłać niechlujne posty...

  • 72. Data: 2015-08-06 22:23:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > cbdu.
    W lustro patrzyłeś jak to pisałeś?

    > To oczywiście nieprawa - re czy kogutki zwracano uwage wielokrotnie i
    > robiło to wiele innych osób.

    > Patrzac na Twój sposób wyrazania się - musiało cie wiele kosztowac aby nie
    > napisać wprost: wypierdalaj...
    Za stary jestem aby się denerwować, więc daruj sobie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 73. Data: 2015-08-06 22:47:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sądzisz że google zrobiło narzędzie do pisania na grupach niezgodne z zasadami?
    Napisz do nich i spytaj dlaczego. Inna sprawa że grupy mają już sporo lat i jak
    wszystko kolejne wrsje czytników muszą podlegać ewolucji. Jak powstały to 40 znaków w
    lini było akurat. Nikt wtedy nie przewidział że mogą być ekrany o innych proporcjach
    i innych większych rozdzielczościach. Nikt nie wiedział że będą smartfony i tabllety
    z 5 calowymi ekranami o rozdzielczości 1920x1060, aparatami 16Mpikseli kręcocymi
    filnu przy 240 klatkach na sekundę. Zachowujesz się jak posiadacz Syreny 105 w PRL.
    Była świetna bo on ją miał. Jak Ci piszą ze masz coś spierdolone to to napraw i
    będzie po sprawie. Jak przeszedłem na tablet to ci wszyscy co na mnie psy wieszali za
    cytowanie i 80 znaków w lini się uspokoili. Z wyjątkiem Ciebie się uspokoili.

  • 74. Data: 2015-08-06 22:59:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Sądzisz że google zrobiło narzędzie do pisania na grupach niezgodne z zasadami?

    ja nie muszę sądzić. ja wiem. I łatwo to sprawdzić, że jest niezgodny z
    regułami. Podobnie jak Outlook przez lata

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2015-08-06 23:00:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    cytowanie i 80 znaków w lini się uspokoili. Z wyjątkiem Ciebie się uspokoili.

    Do plonkownicy cię dali, debilu, a nie się uspokoili.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2015-08-07 00:29:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Przestań p..ić bez związku.

    Przestań wysyłać niechlujne posty...
    ---
    Dalej pi..sz ?

  • 77. Data: 2015-08-07 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Dalej pi..sz ?

    Dalej wysyłasz...

  • 78. Data: 2015-08-07 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > W lustro patrzyłeś jak to pisałeś?

    Pytasz siebie?

  • 79. Data: 2015-08-07 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przeszedłem na tablet to ci wszyscy co na mnie psy wieszali za
    > cytowanie i 80 znaków w lini się uspokoili. Z wyjątkiem Ciebie się

    Skoro sle posty niezgodne z zasadami to pewnie google taki zrobił.
    To przeciez klasyka - najbardziej niezgodne posty z netykietą wysyłał
    przecież defaultowo skonfigurowany microsoftowy OE - naprawde tego nie
    pamietasz?

    Zasady sie zmieniaja, ale pewne sprawy pozostaja niezmienne.
    Dodawanie Re czy cytowanie to własnie takie zasady - tutaj nic nie zmienia
    wiekszy czy mniejszy ekran etc.

  • 80. Data: 2015-08-07 21:13:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak widać google zmieniło niezmienialne zasady i nic nie zrobisz bo jeśli nie już to
    za moment większośc będzie używała czytnika grup od Google.