  • 81. Data: 2015-08-07 21:15:55
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak widać google zmieniło niezmienialne zasady i nic nie zrobisz bo jeśli nie już
    to za moment większośc będzie używała czytnika grup od Google.

    Na szczęście nie - ta większość (dość nieporadna umysłowo) nie trafia na
    usenet. Niestety wyjątki się zdarzają...

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2015-08-07 21:25:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > przewidział że mogą być ekrany o innych proporcjach i innych większych
    > rozdzielczościach. Nikt nie wiedział że będą smartfony i tabllety z 5
    > calowymi ekranami o rozdzielczości 1920x1060, aparatami 16Mpikseli
    > kręcocymi filnu przy 240 klatkach na sekundę. Zachowujesz się jak
    > posiadacz Syreny 105 w PRL. Była świetna bo on ją miał. Jak Ci piszą
    > ze masz coś spierdolone to to napraw i będzie po sprawie. Jak
    > przeszedłem na tablet to ci wszyscy co na mnie psy wieszali za
    > cytowanie i 80 znaków w lini się uspokoili. Z wyjątkiem Ciebie się

    Skoro sle posty niezgodne z zasadami to pewnie google taki zrobił.
    ---
    Weź przeczytaj choć jedną specyfikacją to pogadamy bo na razie tylko
    snobujesz się na netykietę, której też zresztą nie przeczytałeś.

  • 83. Data: 2015-08-07 22:03:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak widać google zmieniło niezmienialne zasady i nic nie zrobisz bo jeśli nie już
    to za moment większośc będzie używała czytnika grup od Google.

    nazywasz się milijon?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2015-08-07 22:05:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No niestety masz rację, jesteś orzedstawicielem tej głupszej części.

  • 85. Data: 2015-08-07 23:22:37
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Pytasz siebie?

    Powiem krótko, nudzisz się szczylu, to spadaj na drzewo
    bo tam twoje miejsce razem z twoim czytnikiem.

  • 87. Data: 2015-08-08 02:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak widać google zmieniło niezmienialne zasady i nic nie zrobisz bo
    > jeśli nie już to za moment większośc będzie używała czytnika grup od
    > Google.

    ROTFL
    Na razie jest was dwóch niereformowalnych...

  • 86. Data: 2015-08-08 02:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Powiem krótko, nudzisz się szczylu, to spadaj na drzewo
    > bo tam twoje miejsce razem z twoim czytnikiem.

    Szczylu... ach ta madrośc i kultura wynikająca z wieku... papa

    PLONK na jakis czas.

  • 88. Data: 2015-08-08 02:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Weź przeczytaj choć jedną specyfikacją to pogadamy bo na razie tylko
    > snobujesz się na netykietę, której też zresztą nie przeczytałeś.

    Jezeli juz chcesz isc w ten desen to prosze, gadajmy o szczegółach.

    W przypadku ktorej konkretnie zasady, Twoim zdaniem, nie mam racji?

  • 89. Data: 2015-08-08 08:24:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na grupie czynnych użytkownikow jest siedem milionów czy raczej dziesięć osób. Bo
    jak dziesięć osób to znaczy że co piąty używa googla. Zaraz się zrobi co drugi i za
    moment ja będę pisał żebyś czytnik zmienił na pasujacy dp googla.

  • 90. Data: 2015-08-08 15:08:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > PLONK na jakis czas.
    He he wiesz gdzie możesz mnie pocałować z tym swoim plonkiem :)))