  • 11. Data: 2009-01-22 09:20:31
    Temat: Re: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:gl9b4s$sbq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A jaki to ma związek z jakością i tematem?

    A jaki ma divx z HBO ?

  • 12. Data: 2009-01-22 09:29:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem dlaczego do mnie pijesz?
    > ja potwierdzam tylko że hbo hd ma słaba jakość i nie mam go pakiecie,
    > przede wszystkim na treść, discovery hd, eurosport hd i kilka innych,
    > obraz jest super.

    Poczytaj temat pierwszego posta na który odpisałeś, widać odpisujesz komuś
    albo nie wiedząc na co albo nie rozumiesz o czym. Temat jest o HBO2 i LCD,
    widzisz tu gdziesz mowe o HD?! Co ma HD i HBO2 które nie leci w HD??? Temat
    nie dotyczył kanałów HD ,a Ty wyskakujesz z jakością HBOHD.

  • 13. Data: 2009-01-22 09:30:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A jaki ma divx z HBO ?

    Taki, że jakość divixa jest lepsza niż jakoś tego co leci na HBO co raczej
    źle świadczy o nadawcy. Za trudne do zrozumienia?

  • 14. Data: 2009-01-22 09:43:24
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Taki, że jakość divixa jest lepsza niż jakoś tego co leci na HBO co raczej
    > źle świadczy o nadawcy. Za trudne do zrozumienia?

    I jak rozumiem na grupie tv uważasz za najlepsze rozwiązanie prozpozycję
    ogladania divx ...

    za trudne ? maerytorycznie nic nie wniosłeś, piractwo to dwa jak dla mnie
    EOT

  • 15. Data: 2009-01-22 09:45:43
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Taki, że jakość divixa jest lepsza niż jakoś tego co leci na HBO co raczej
    > źle świadczy o nadawcy. Za trudne do zrozumienia?

    cytat z ciebie:

[...]

    Jak rozumiem twój wyskok zjakością Divx jest inny, lepszy ... EOT

  • 16. Data: 2009-01-22 09:52:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > nie dotyczył kanałów HD ,a Ty wyskakujesz z jakością HBOHD."
    >
    > Jak rozumiem twój wyskok zjakością Divx jest inny, lepszy ... EOT

    Bo Panie mądry dotyczył tego /cytat całości/.

  • 17. Data: 2009-01-22 09:52:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I jak rozumiem na grupie tv uważasz za najlepsze rozwiązanie prozpozycję
    > ogladania divx ...

    Człowieku, to o divix dotyczyło konkretnej wypowiedzi do której się
    ustosunkowałem. Jak Ty czytasz co drugie zdanie to nie dziwne , że to do
    Ciebie nie dociera.

  • 18. Data: 2009-01-22 10:02:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >Jeżeli lubisz dobre kino, to pewnie
    > nie znajdziesz w naszych platwormach, nie wiem, gdyż nie mam c+, może
    > c+ film hd jest dobry.

    Nie jest.
    Przy divx zresztą nic nie jest.;-)

  • 19. Data: 2009-01-22 12:14:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > widzisz tu gdziesz mowe o HD?! Co ma HD i HBO2 które nie leci w HD??? Temat
    > nie dotyczył kanałów HD ,a Ty wyskakujesz z jakością HBOHD.

    sorry, rozpedziłem się...

    pawell

  • 20. Data: 2009-01-23 16:55:01
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie kupujesz te divx ? Możesz wskazać dostawcę ? bo chyba nie namawiasz
    > do piractwa ...

    http://www.rapidshare.com/

    Konta premium już od 20 zł /miesiąc
    Jeżeli link masz od znajomego i on zapewnia Cię
    że to jego legalnie nabyty film to jest to w 100%
    legalne.

    Tomy M. www.ansibl.com