  • 141. Data: 2017-01-26 16:56:46
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o6d4na$tbj$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:

    >Kupisz nowy monitor z 3D, a 4K to on będzie miał w bonusie. :-)

    Porno w 3D ... zainteresowales mnie :-)

    >No i trzeba mieć czym ściągnąć te 3D w 4K... O, właśnie tepsa
    >reklamuje światłowód 600Mbit... :->

    Dysk tez trzeba nowy, albo i dwa :-)

    >Ale rozmawiamy o mnie? :->

    Raczej o sredniej.

    >Dochody branży są gigantyczne, więc ktoś płaci.

    Ale rozlozone na wielu

    >Na JoeMonsterze niedawno
    >pisali, że w samych USA nowe dzieło z tej gałęzi kinematografii
    >wychodzi średnio co 37 minut. Ile w tym prawdy -- nie wiem, ale jakoś
    >wydaje
    >mi się to wiarygodne. :-)

    W zaleznosci od wersji - tyle teraz tych krotkich filmikow produkuja,
    ze moze i czesciej.

    Tylko ile taki filmik potem zarobi, jesli nie da sie wszystkich dziel
    obejrzec ?
    I oplac z tego cala ekipe :-)

    No coz, produkcja przemyslowa i zywnosciowa obciazy niewielki %
    spoleczenstwa, reszta musi sie jakos przykleic do systemu
    redystrybucji.
    Ja tam wole taki sposob, niz np kolejna urzedniczke wymagajaca
    kolejnego sprawozdania co miesiac :-)

    J.

  • 142. Data: 2017-01-26 17:12:23
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    J.F. wrote:

    > Porno w 3D ... zainteresowales mnie :-)

    Zamierzasz się przyczynić do dalszego postępu technicznego? :-]

    > Ale rozlozone na wielu

    Za darmo nie kręcą. :-)

    > Ja tam wole taki sposob, niz np kolejna urzedniczke wymagajaca kolejnego
    > sprawozdania co miesiac :-)

    Ja też, bo dzięki ofiarnej pracy i oddaniu wielu pokoleń wspomnianych pań
    mogę teraz na baterii kart graficznych puszczać bazę danych i parsować
    strumieniowo monstrualne XMLe.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 143. Data: 2017-01-26 19:28:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 22:22, slawek wrote:
    > A bo jeszcze dużo zależy: czy null pointer może tam być

    Żartujesz, prawda?

  • 144. Data: 2017-01-26 19:29:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-26 09:46, re wrote:
    > Wniosek: jestem gupi.
    > ---
    > Masz inne priorytety i tyle

    Brawo, własnie zrozumiałeś dlaczego Gnu/Linux jest open source read only.

  • 145. Data: 2017-01-26 19:30:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 22:24, slawek wrote:
    > A kto ci broni używać Androida jako terminala?

    W ten sposób mozna udowadniać że da się zrobić syntezę FPGA na
    tamagotchi. Nie o to tu chodzi.

  • 146. Data: 2017-01-26 19:32:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-26 08:53, Cezary Grądys wrote:
    > Tymczasem te 10%, czy 1% lub nawet 0,1% jest ogromnym rynkiem dla firmy
    > kilku, czy nawet kilkuset osobowej. Nie każda firma musi być wielkości
    > IBMa.

    Ale każda która chce *produkować* sprzet komputerowy inny niż zabawki
    musi być bardzo bogata i spora. Z powodu troli patentowych, głównie.

  • 147. Data: 2017-01-26 19:32:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Jan 2017 19:29:23 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Brawo, własnie zrozumiałeś dlaczego Gnu/Linux jest open source read
    only.

    Jednak nie rozumiesz czyim jest open source, a raczej dla kogo jest.

    --
    Marek

  • 148. Data: 2017-01-26 19:40:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-26 15:06, J.F. wrote:
    > Ale to dawno minelo, teraz film nie stanowi problemu ... kupisz nowy
    > komputer, zeby pornosa w 4K obejrzec ?

    Zdziwisz sie jak wielu ludzi kupuje 4K *bez* powodu. Jesteśmy na tyle
    bogaci że wielu stać na kupowanie technologii bez zastosowań poza szpanem.

    > A nawet jak kupisz, to czy porno bedzie glowna trescia ogladana ?

    A co to za róznica czy porno, czy Moda na Sukces czy Pierwsza Miłość.
    Istotne jest że uzywa komputera w sposob w który różni się zasadniczo od
    uzywania przez PowerUsers. W jaki sposób masz wyjasnić Kowalskiej która
    mieszając w garnku znowu ma dylemat czy tym razem Taylor czy Brooke lecą
    kanałem szyfrowanym z podpisami i dlaczego producent systemu
    operacyjnego de facto decyduje co jej wolno oglądać. A ona stanowi siłe
    decyzyją która popycha technologię w kierunku "closed hardware,
    firmware, software". Demokracja portfelowa, szczególnie ignorantów
    technicznych, powoduje duże szkody w IT.

    > Za to gdzies tam w porno widze spore zaangazowanie biznesowe i zasobowe
    > ... biznes to na pewno jakis jest, ale czy klienci tak chetnie placa ?

    Biznes w 90% przypadków opiera się o przygłupów od sumowania w Excelu.
    Oni co najwyżej potrzebują mniejszych rzutników, większych ekranów i
    bardziej kolorowych motywów.

  • 149. Data: 2017-01-26 20:06:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-26 15:06, J.F. wrote:

    >Zdziwisz sie jak wielu ludzi kupuje 4K *bez* powodu. Jesteśmy na tyle
    >bogaci że wielu stać na kupowanie technologii bez zastosowań poza
    >szpanem.

    Bez powodu czy dla szpanu to inna bajka.
    Mowa byla o napedzaniu postepu przez porno.

    >A co to za róznica czy porno, czy Moda na Sukces czy Pierwsza Miłość.

    Taka, ze inna branza napedza postep :-)

    >Biznes w 90% przypadków opiera się o przygłupów od sumowania w
    >Excelu. Oni co najwyżej potrzebują mniejszych rzutników, większych
    >ekranów i bardziej kolorowych motywów.

    Ale nie tylko. Np takie cos http://www.loverslab.com/

    To mi wyglada na zajecie dla przyglupow od zaaawansowanej technologii
    IT :-)

    J.

  • 150. Data: 2017-01-26 23:16:06
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2017 00:27:28 +0100, re napisał(a):

    > Surface :-)

    Fajny sprzęt tylko cena trochę zaporowa...
    GG#2400455 ICQ#320399066