  • 1. Data: 2017-01-19 16:58:16
    Temat: [mega cross] nowe autobusy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    agenci donieśli mi, że ta stara kur...

    chce wymienić w warszawie wszystkie autobusy na elektryczne...

    czy Ktoś coś słyszał i może powiedzieć?

    chodzi o parę ciekawych informacji jak to będzie działało itp...

    jebać euro!

  • 2. Data: 2017-01-19 18:39:21
    Temat: Re: [mega cross] nowe autobusy
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Mi się podoba, może nie musza być od razu wszystkie, i nie koniecznie tylko
    w Warszawie...

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2017-01-20 00:25:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny autobus bedzie
    podjezdzal do przystanku. Otworzy kierowca drzwi. Kilka osob wyjdzie kilka wejdzie.
    Zamknie kierowca drzwi i pojedzie na nastepny przystanek.

  • 4. Data: 2017-01-20 02:21:07
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > bedzie podjezdzal do przystanku. Otworzy kierowca drzwi. Kilka osob
    > wyjdzie kilka wejdzie. Zamknie kierowca drzwi i pojedzie na nastepny

    Bo ja wiem, jechałem takim chińczykiem w Warszawie. Dziwne wrażenie, a
    telepało się, jak nasze w latach 80. Jednak jakoś nie chciał się rozpaść. I
    nawet wcale się tak źle, mimo telepiących się elementów, nie jechało.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 5. Data: 2017-01-20 10:44:05
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do ładowarki
    stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy 5 minut żeby
    sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie tam
    są akumulatory ?

  • 6. Data: 2017-01-20 12:19:53
    Od: f...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie tam

    I w czym to rozwiązanie lepsze od trolejbusów?
    Ciekawe co tańsze, baterie z układem ładowania/kontroli czy
    ciągła linia zasilająca?

  • 7. Data: 2017-01-20 14:21:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >wystarxczy 5 minut żeby sporo podładować ale czy to prawda, że tak
    >szybko da się ładować ? Jakie tam są akumulatory ?

    Mial jezdzic testowy we wroclawiu, ale nie widzialem - tam
    podejrzewam, ze jeszcze na wtyczke.

    Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut
    wystarczy.

    W sumie, to moglby sie na kazdym przystanku ladowac pantografem
    odpowiednim.

    J.

  • 8. Data: 2017-01-20 14:39:33
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2017-01-20 o 14:21, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut wystarczy.
    >
    > W sumie, to moglby sie na kazdym przystanku ladowac pantografem

    Nie autobusy, a tramwaje tak ładowane widziałem, w Sewilli.
    Filmik (nie mój):
    https://www.youtube.com/watch?v=mdgrTwlm4AY

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2017-01-20 15:43:29
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.01.2017 o 12:19, f...@g...com pisze:

    > I w czym to rozwiązanie lepsze od trolejbusów?

    Nie trzeba trakcji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2017-01-20 20:46:22
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > ze jeszcze na wtyczke.
    >
    > Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut wystarczy.
    Zdziwił byś się, ostatnio w lokalnym radiu ccm podawali że takie dwa
    testowe jezdziły po Chorzowie i dyspozytor narzekał że przez mrozy nie
    może dojezdzić do końca dniówki kierowcy, jezdziły od 5 do okolic 12 a
    miały do 15 bo tak podobno jezdziły w lecie ale przez mrozy i ogrzewanie
    to czas się skrócił i narzekali że im to dezorganizuje robotę.
    Z tego wynika że to całkiem dobry wynik, nic nie wiadomo czy były
    doładowywane ani jakie to autobusy, wiadomo że były to elektryczne.

    --
    Pozdr

    Janusz_k