  • 61. Data: 2017-01-24 08:16:30
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 19:38:09 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma ani lepszego ani tańszego jesli na 99% hardware działa tylko
    jeden.

    Jest lepszy. Jest tańszy. Idzie w stronę 99% komputerów bez MS
    Windows. Hint: na ilu kartach chipowych chodzi Windows? Ile procent
    smartfonów? Ile superkomputerów?

    > Ale oni mają bardzo dużo pieniędzy aby uczyć się na błedach innych,
    > swoich userow w szczególności.

    A konkretnie to masz wgląd w finanse MS? To duża firma, ma pewnie
    duże zyski, ale i duże wydatki. Już i tak przegrała z Google w
    przeglądarkach i w telefonach. Kufer że złotem, nieważne jak wielki,
    zawsze ma jakieś dno. Decyzja, po której znaczna część fanów Windows
    MUSIAŁABY przejść na Linuksa to raczej rozsądna nie jest. Z drugiej
    strony Linux jest znacznie lepszy i tańszy niż Windows. Już teraz.

  • 62. Data: 2017-01-24 08:18:04
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 20:29:39 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Paragraf 228 punkt 3

    A kto ci broni wystąpić o azyl w KRLD?

  • 63. Data: 2017-01-24 09:03:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2017 00:39:04 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > zmieniać. ATSD w którym banku według ciebie znajduje się kompromis
    > między bezpieczeństwem a wygodą?

    mBank

    --
    Marek

  • 64. Data: 2017-01-24 09:10:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2017 00:33:58 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > nie pisałbyś o unices mając na myśli Linuksa. A ta najbardziej

    Akurat nie miałem na myśli Linuksa,. To, że się on komuś kojarzy
    jedynie z unices, no cóż....

    --
    Marek

  • 65. Data: 2017-01-24 09:52:28
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    > Nie ma ani lepszego ani tańszego jesli na 99% hardware działa tylko jeden.

    Na top500.org wyniki są nieco inne ;) Nie wiem, czy lepiej się sugerować
    tym co 99% gospody n domowych używa, czy tym co fachowcy używają.

  • 66. Data: 2017-01-24 10:05:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2017 09:52:28 +0100, Cezary
    Grądys<c...@w...onet.pl> wrote:
    > Na top500.org wyniki są nieco inne ;) Nie wiem, czy lepiej się
    sugerować
    > tym co 99% gospody n domowych używa, czy tym co fachowcy używają.

    Ale wiesz, że SB stosuje prowokacje, żeby nie powiedzieć wprost
    troluje..?

    --
    Marek

  • 67. Data: 2017-01-24 13:15:25
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 24.01.2017 o 09:10, Marek pisze:

    > Akurat nie miałem na myśli Linuksa,. To, że się on komuś kojarzy
    > jedynie z unices, no cóż....

    Akurat to akurat zrobiła się dyskusja o tym, jak złe jest windows i
    można przecież pracował na linuksie, a ty właśnie wyjeżdżasz z
    bezwzględną krytyką windowsa chwaląc doskonałość unices. W dodatku sam
    piszesz o linuksie jako twoim wyborze.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 68. Data: 2017-01-24 13:21:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Akurat nie miałem na myśli Linuksa,. To, że się on komuś kojarzy
    > jedynie z unices, no cóż....

    Akurat zrobiła się dyskusja o tym, jak złe jest windows i można przecież
    pracować na linuksie, a ty właśnie wyjeżdżasz z bezwzględną krytyką

  • 69. Data: 2017-01-24 14:05:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    > Ci od oglądania Facebooka, grania w gry i oglądania porno. Czyli pewno
    > powyżej 90% rynku.

    Bardzo grubo przesadziłeś.
    Zajmuję się chromatografią. Tu po prostu nie ma oprogramowania na inny
    niż Windows system operacyjny. Parę lat temu można było coś kupić na
    Appla, teraz jeszcze trafiają się niedobitki, ale trend jest bardzo
    wyraźny. A Linux? A co to jest Linux??
    Może się to podobać, lub nie. Ale tak jest.

    P.P.

  • 70. Data: 2017-01-24 15:14:59
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2017 13:21:00 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Akurat zrobiła się dyskusja o tym, jak złe jest windows i można
    przecież
    > pracować na linuksie, a ty właśnie wyjeżdżasz

    Akurat dyskusja była o czymś zupełnie innym.

    Ale aby to zrozumieć trzeba umieć czytać.