  • 11. Data: 2015-03-03 21:37:43
    Temat: Re: czepiam się: lista smsów wysłanych
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    wszystko jest http://tinyurl.com/p7b7etp i do usranej smierci!

  • 12. Data: 2015-03-03 21:42:21
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    z wrote:
    > Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

    jak *nie* miales ustawionego automatycznego kasowania

    tu http://tinyurl.com/k5wtamw jest zdjecie ekranu
    iksinskiego chlamu do sms'ow i nie tylko...

  • 13. Data: 2015-03-03 22:37:08
    Temat: Re: Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 19:27, Wiwo pisze:
    > Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie
    > do przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

    Pewnie że się da ale po co się męczyć? :-)
    A cała ta awantura przez specjalnie spreparowaną grę która wyświetla
    jakiś komunikat o wirusie a potem odsyła do www w celu pobrania
    antywirusa a potem automatycznie wyświetlającemu się oknu z wysyłaniem
    płatnego smsa o treści pod numer specjalny....
    Choć się starałem to mi gdzieś to okno umknęło i chciałem się upewnić że
    usunąłem i czy przypadkiem nie wysłałem :-)
    Taka zabawa w kotka i myszkę ale do jasnej cho... wku... mnie jak
    złodziej chce nie okraść. A Was nie?

  • 14. Data: 2015-03-03 22:40:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 15:53, ALEX Alpha MR pisze:
    > Aż muszę sprawdzić jak to było w Symbianie :-) IMAO tak jest wygodniej,
    > ale de gustibus not discutandum est :-)

    W symbianie domyślnie jest też czat :-) ale bardzo łatwo można sobie
    wejść w katalogi(N8) Pełna wygoda. Dlatego bardzo mnie zdziwił brak
    takiej funkcjonalności w nowoczesnym, wolnym ;-) systemie.

  • 15. Data: 2015-03-03 23:19:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > wku... mnie jak złodziej chce nie okraść. A Was nie?

    Jak najbardziej. Jak chce nie okraść, to niech zmieni zawód.
    Po co się tak męczy? ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2015-03-03 23:42:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    ALEX Alpha MR wrote:

    > Nie istnieje "telefon z Androidem".

    a istnieje "telefon z Symbianem"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2015-03-04 03:23:10
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-03 22:40, z wrote:

    > W symbianie domyślnie jest też czat :-) ale bardzo łatwo można sobie
    > wejść w katalogi(N8) Pełna wygoda. Dlatego bardzo mnie zdziwił brak
    > takiej funkcjonalności w nowoczesnym, wolnym ;-) systemie.

    w 'nowoczesnym, wolnym systemie' jest wolność :)

    Masz defaultowo 'coś' - a jak chcesz inaczej - to instalujesz aplikację,
    która wyświetli Ci te np. smsy (czy inne opcje) na taką modłę, jaką
    będziesz chciał. Nie jesteś ograniczony jedną słuszną opcją jak to było
    m.in. w symbianie (ale to już kwestia gustów i przyzwyczajen).

    Pare lat temu (też przechodziłem z symbiana, a nawet wciac mam e51 jako
    awaryjny telefon) również używałem aplikacji do sms'ow zblizajacej opcje
    najbardziej jak sie dalo do symbiana.
    Potem jeszcze jedna i jeszcze jedną (wszystkie możesz jednocześnie,
    podobnie jak np. nakladki do telefonownia) bo kazda bazuje na tej samej
    bazie danych). W koncu przekonalem sie do tego rozwiazania, ktore jest
    domyslnie i teraz takie rozwiazanie preferuje (czyli grupujace watki).

  • 18. Data: 2015-03-04 07:01:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 03:23, AL pisze:
> [...]
    > będziesz chciał. Nie jesteś ograniczony jedną słuszną opcją jak to było
    > m.in. w symbianie (ale to już kwestia gustów i przyzwyczajen).

    Wiem że to spiskowa teoria ale doświadczenie robi swoje.
    Ciągle mi się wydaje że czat bez katalogów to po to żeby się nie
    skapować co się wysłało ;-)
    Informatyk po 40-stce ma w głowie jeszcze porządek: odebrane, wysłane,
    robocze i nie wyobraża sobie powodu żeby takich podstawowych funkcji w
    systemie nie umieścić.
    Dlaczego nie podejść do połączeń w ten sposób
    Wiem... Można sobie dograć ale wytłumacz to mojej rodzinie która zawsze
    w telefonach to miała :-)

    Ponawiam pytanie:
    Jak jest w win i ios?

    PS. To instalowanie aplikacji dodatkowych zaczyna mnie wkurzać bo ciągle
    mi chcą coś sprzedać, naciągnąć albo przynajmniej walić po oczach reklamami.

  • 19. Data: 2015-03-04 08:15:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 07:01:03 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > Informatyk po 40-stce ma w głowie jeszcze porządek: odebrane, wysłane,
    > robocze i nie wyobraża sobie powodu żeby takich podstawowych funkcji w

    Bo sms to nie czat :-)

    Nikt tu nie prowadzi ambitnych konwersacji, aby pozniej musiec siegac
    co ja to komus napisalem tydzien temu.

    Choc bywaja i tacy, co tak traktuja :-)

    > PS. To instalowanie aplikacji dodatkowych zaczyna mnie wkurzać bo ciągle
    > mi chcą coś sprzedać, naciągnąć albo przynajmniej walić po oczach reklamami.

    A co gorsza - duzo ich, kazda ma jakies wady, zamiast zrobic raz a
    dobrze, to zrzucaja na klienta "poszukaj se" :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-03-04 09:53:29

    W dniu 2015-03-04 o 08:15, J.F. pisze:
    > A co gorsza - duzo ich, kazda ma jakies wady, zamiast zrobic raz a
    > dobrze, to zrzucaja na klienta "poszukaj se" :-)

    A myślałem że tylko ja jakiś dziwny jestem i się czepiam bo systemu
    jeszcze nie znam :-)