  • 1. Data: 2019-10-14 19:01:53
    Temat: Czterokołowiec lekki
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    "...
    Tylna wycieraczka nie działa, spryskiwacz przedniej szyby nie działa,
    lampa biegu wstecznego nie świeci kiedy trzeba (czyli tylko i wyłącznie
    wtedy gdy jest włączony bieg tylny). Lampa biegu wstecznego jeżeli ma
    wkręconą żarówkę to żarówka świeci cały czas bez względu na to czy jest
    włączony bieg tylny czy nie. Przełącznik elektryczny regulujący to czy
    żarówka ma się zapalić czy zgasnąć znajduje się pod podłogą auta przy
    drążku zmiany biegów i jak drążek jest w tylnym położeniu (włączony bieg
    wsteczny) to naciska on na ten przełącznik, który powinien włączać
    żarówkę a nie włącza (bo żarówka świeci się cały czas i trudno też jest
    włączyć żarówkę drugi raz gdy ona się świeci (bez jej wyłączania).
    ..."

    Ale w sumie mi się podoba :-)

    http://niusy.pl/@allegro.pl/a8h

  • 2. Data: 2019-10-14 19:23:55
    Temat: Re: Czterokołowiec lekki
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    niby fajne ale nie za 8k ale powiedzmy za 3-4k
    W tej cenie można mieć metalowego strucla z vmax>40km/h i większym
    poziomem bezpieczeństwa (umówmy się, plastik jest słabym materiałem na
    karoserię)

  • 3. Data: 2019-10-14 21:33:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-14 19:23, sirapacz wrote:
> [...]
    > W tej cenie można mieć metalowego strucla z vmax>40km/h i większym
    > poziomem bezpieczeństwa (umówmy się, plastik jest słabym materiałem na

    To w klatce musisz jeździć.

  • 4. Data: 2019-10-14 22:15:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To w klatce musisz jeździć.

    spoko ale jedynkę z przodu wartości pojemności silnika trzeba dostawić:)

  • 5. Data: 2019-10-15 01:35:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-14 22:15, sirapacz wrote:

    > spoko ale jedynkę z przodu wartości pojemności silnika trzeba dostawić:)

    wypadła Ci jedynka? no to tak

  • 6. Data: 2019-10-15 12:45:00
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 19:01, kk pisze: