  • 1. Data: 2019-04-24 16:26:48
    Temat: "Czuje się bardzo pewnie przewidując autonomiczne taksówki w przyszłym roku"
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.
    Możesz zarobić nawet 30k dolarów.
    Po polsku:

    https://www.youtube.com/watch?v=lfPyAwxegEM&feature=
    youtu.be

    może stary jestem ale marze o tym

  • 2. Data: 2019-04-24 17:14:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-04-2019 o 16:26, Bolko pisze:
    > Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    > A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.
> [...]

    Żeby ktoś zużywał Twoje auto?
    To nie lepiej od razu taksówką jechać do roboty?

  • 3. Data: 2019-04-24 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    > A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.
    > Możesz zarobić nawet 30k dolarów.
    > Po polsku:

    W jakim celu tesla miałaby ci płacic zamiast uzywac swoich aut i zarabiac
    jeszcze wiecej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 4. Data: 2019-04-24 18:05:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 17:59, Budzik pisze:

    > W jakim celu tesla miałaby ci płacic zamiast uzywac swoich aut i zarabiac
    > jeszcze wiecej?

    W takim, że ty udzielasz tesli kredytu;)

    Shrek

  • 5. Data: 2019-04-24 20:23:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-24 o 16:26, Bolko pisze:
    > Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    > A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.
> [...]

    Marnie ja to widzę, szczególnie w Polsce i w przyszłym roku.

  • 6. Data: 2019-04-24 20:32:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 24/04/2019 16:26, Bolko wrote:
    > Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    > A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.

    Którzy właśnie wracają z imprezy ze spodniami przesiąkniętymi moczem.

  • 7. Data: 2019-04-24 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W takim, że ty udzielasz tesli kredytu;)

    Czyli tylko kwestia finansowania?
    Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 8. Data: 2019-04-25 07:43:21
    Od: p...@g...com

    --Czyli tylko kwestia finansowania?

    Musk potrafi wystrzelic Tesle na Marsa, wykopac super tunel a nawet zbudowac miotach
    plomieni wiec tak to tylko kwestia kasy :-)

  • 9. Data: 2019-04-25 10:12:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 07:43, p...@g...com pisze:

    > --Czyli tylko kwestia finansowania?
    >
    > Musk potrafi wystrzelic Tesle na Marsa, wykopac super tunel a nawet zbudowac
    miotach plomieni wiec tak to tylko kwestia kasy :-)

    Dokładnie tej kasy za która można od Tesli auto kupić.
    Co więksi idioci może nawet kupią na kredyt a potem będzie
    płacz bo przecież wynajem tesli miał spłacać ten kredyt.
    A to nagle tysiąc powodów dla których będzie to niemożliwe.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-04-25 12:43:08
    Od: p...@g...com

    postep techniczny ktorego dokonal Musk jest niekwestionowany (SpaceX, Tesla) a jesli
    musi przy tym ogolic miliony lemingow to tak, jestem gotow na te poswiecenie :-)