  • 1. Data: 2019-04-24 19:05:28
    Temat: Toyota - mapy do nawigacji
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Słyszałem, że Toyota pozwala aktualizować za darmo mapy do nawigacji do
    3 lat od kupienia samochodu.

    Czy jednak mam szansę dokonać tej aktualizacji z opóźnieniem? Znaczy
    dzisiaj pobrać mapy np. z roku 2018? Próbowaliście?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-04-24 21:02:43
    Temat: Re: Toyota - mapy do nawigacji
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-24 o 19:05, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Czy jednak mam szansę dokonać tej aktualizacji z opóźnieniem? Znaczy
    > dzisiaj pobrać mapy np. z roku 2018? Próbowaliście?

    A po co Ci mapy tak stare?

    Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach
    kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut,
    nie kilka miesięcy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-04-24 21:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A po co Ci mapy tak stare?

    No, sporo drog juz zrobilismy i teraz sie tak szybko juz mapa nie
    zmienia.

    >Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach
    >kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut,
    >nie kilka miesięcy.

    Ale to chyba masz na mysli wersje na telefony, online ?

    Mapy offline w pamieci to tez dotyczy?
    Zaktualizuje sie jedna droga automatycznie ?

    Zainstaluj sobie Here. Oni zaczynaja prowadzic po nowych odcinkach
    przed ich otwarciem, a czasem nawet przed ich budową :-)

  • 4. Data: 2019-04-25 11:46:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 21:02:43 +0200, w <q9qbsj$86j$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A po co Ci mapy tak stare?
    >
    > Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach
    > kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut,
    > nie kilka miesięcy.

    Ten program jeszcze istnieje? :)
    Coś tam się ruszyło, mają już wybieranie głosowe?

    Zrezygnowałem kilka lat temu na rzecz Naviexperta i nie żałuję.

  • 5. Data: 2019-04-25 16:41:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 11:46, r...@k...pl pisze:

    > Ten program jeszcze istnieje? :)
    > Coś tam się ruszyło, mają już wybieranie głosowe?
    >
    > Zrezygnowałem kilka lat temu na rzecz Naviexperta i nie żałuję.

    Przedwczoraj uruchomili coś w rodzaju CB przez telefon i Automapę :-)
    T.

  • 6. Data: 2019-04-25 19:16:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-04-2019 o 21:02, Adam pisze:

    > A po co Ci mapy tak stare?
    >
    > Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach
    > kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu.

    No chyba że w ogóle nie działa na danym urządzeniu - miałem taki przypadek.
    Nie mógł znaleźć gps i już.

  • 7. Data: 2019-04-25 23:21:47
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 25 Apr 2019 16:41:00 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Przedwczoraj uruchomili coś w rodzaju CB przez telefon i Automapę :-)

    A sam program w wersji androidowej pewnie dalej kuleje. No ale mamy
    nową funkcjonalność - CB.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2019-04-26 11:44:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No chyba że w ogóle nie działa na danym urządzeniu - miałem taki
    >przypadek.
    >Nie mógł znaleźć gps i już.

    Kolega ma chyba Androida na mysli ... tam nie powinno byc problemu.

    A stare urzadzenia ... sprawdzic czy nadal dzialaja.

    J.

  • 9. Data: 2019-04-26 11:51:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 19:16, Cavallino pisze:

    > No chyba że w ogóle nie działa na danym urządzeniu - miałem taki przypadek.
    > Nie mógł znaleźć gps i już.

    Nie mam w tym dużego doświadczenia. Ale OIMW, AM windowsowa obsługuje
    GPS przez API. Androidowa chyba podobnie, więc raczej nie powinno być
    problemów, bez względu, czy sprzęt używa GPS-a, Glonasa, Galileo czy
    innych wynalazków.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-04-26 12:47:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-04-2019 o 11:44, J.F. pisze:

    > Kolega ma chyba Androida na mysli ... tam nie powinno byc problemu.

    Ja też Androida.
    I problem jest właśnie na nim.
    GPS działa, ale tylko świeżo po restarcie urządzenia.
    Drugi raz po zamknięciu programu już go nie znajduje.