  • 11. Data: 2019-04-25 13:59:25
    Temat: Re: "Czuje się bardzo pewnie przewidując autonomiczne taksówki w przyszłym roku"
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 12:43, p...@g...com pisze:

    > postep techniczny ktorego dokonal Musk jest niekwestionowany (SpaceX, Tesla) a
    jesli musi przy tym ogolic miliony lemingow to tak, jestem gotow na te poswiecenie
    :-)

    Jasne, "zabijcie wszystkich a bóg rozpozna swoich".

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-04-25 14:05:32
    Od: p...@g...com

    --Jasne, "zabijcie wszystkich a bóg rozpozna swoich".

    bez przesady nie ma przymusu kupowania Tesli ale jesli ktos chce to nie powinnismy go
    powstrzymywac :-) jego dzialalnosc mozna porownac do Robin Hooda zabiera bogatym aby
    biednym zylo sie lepiej tzn nie musieli umierac od trujacych wyziewow TDI :-)

  • 13. Data: 2019-04-25 14:32:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 25 Apr 2019 05:05:32 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:
> [...]
    > powinnismy go powstrzymywac :-) jego dzialalnosc mozna porownac do Robin
    > Hooda zabiera bogatym aby biednym zylo sie lepiej tzn nie musieli

    Jak biednemu źle, to niech się wyprowadzi gdzieś, gdzie tych wyziewów nie
    ma... Imperialistyczna pomoc kapitalisty nie jest do tego w żaden sposób
    potrzebna.

    Mateusz

  • 14. Data: 2019-05-04 10:35:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-24 16:26, Bolko wrote:
    > Kupujesz auto jedziesz nim do roboty.
    > A potem tesla pożycza od ciebie auto i wozi nim pasażerów.
    > Możesz zarobić nawet 30k dolarów.
    > Po polsku:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=lfPyAwxegEM&feature=
    youtu.be