  • 1. Data: 2010-06-11 23:21:16
    Temat: Niemcy
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Heja
    Siedzisz jeszcze w pracy? ;)))))))))
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lhhsbjtrig
    4u
    Dałoby radę jakoś zadzwonić jutro? Jest we Frankfurcie i tam mam
    człowieka co by mógł obadać ten wózek ale on niestety nie szprecha
    biegle. Przekręcę jutro do Ciebie na priva jak Twój numer zapisałem.
    POzdro MARCIN

  • 2. Data: 2010-06-11 23:58:50
    Temat: Re: Niemcy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-11 23:21, Marcin Jan pisze:
> [...]
    > człowieka co by mógł obadać ten wózek ale on niestety nie szprecha
    > biegle. Przekręcę jutro do Ciebie na priva jak Twój numer zapisałem.

    Hmm... prywatne, ale jakieś niepikantne. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl