  • 1. Data: 2010-06-02 21:03:05
    Temat: Czujnik temperatury oleju (?)
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy w silnikach występuje coś
    takiego? Wiem, że są dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, ale
    czujnik temperatury oleju?
    Skąd pytanie? Byłem dziś w ASO diagnozować problem z dziwnym rozruchem i
    gaśnięciem silnika. Po podłączeniu komputera diagnostycznego wyszło, że
    wyżej wymieniony czujnik pokazywał temperaturę ujemną (-65C). To
    faktycznie mogło by być wyjaśnienie takich anomalii, ale nie wiem czy
    pani z recepcji serwisu dobrze to określiła. Kierownik był zajęty więc
    nie mogłem dopytać. Czy nie chodzi po prostu o czujnik temp. płynu
    chłodzącego? Tylko, że ten był właśnie wymieniony jako jeden z
    podejrzanych i nic to nie zmieniło...

    Pacjent - Carisma GDI

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2010-06-02 22:59:22
    Temat: Re: Czujnik temperatury oleju (?)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy w silnikach występuje coś
    > takiego? Wiem, że są dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, ale
    > czujnik temperatury oleju?

    > Pacjent - Carisma GDI

    owszem, stosuje się czujniki temperatury oleju (np. Opel w autach z
    silnikami diesla), a czy w Twoim aucie tego nie wiem,

    brat

  • 3. Data: 2010-06-03 13:36:06
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 21:03, Mumin wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy w silnikach występuje coś
    > takiego? Wiem, że są dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, ale
    > czujnik temperatury oleju?

    no pewnie -
    http://www.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string
    =czujnik+temperatury+oleju&change_view=1&order=p

> [...]
    > nie mogłem dopytać. Czy nie chodzi po prostu o czujnik temp. płynu
    > chłodzącego? Tylko, że ten był właśnie wymieniony jako jeden z

    czujników temperatury jest kilka i nie koniecznie płynu chłodzącego...

  • 4. Data: 2010-06-03 14:37:07
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Olek pisze:

    > no pewnie -
    > http://www.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string
    =czujnik+temperatury+oleju&change_view=1&order=p

    Też wcześniej zajrzałem żeby sprawdzić, ale w moim aucie coś takiego nie
    występuje z tego co się orientuje.

    > czujników temperatury jest kilka i nie koniecznie płynu chłodzącego...

    To to wiem, ale nigdy nie słyszałem ani nie czytałem żeby było w tym
    silniku coś takiego jak czujnik temp. oleju. Przeszukałem katalog części
    zamiennych i jeśli chodzi o olej to jest tylko czujnik ciśnienia więc
    chyba coś się pani pomyliło. Zadzwonię tam jeszcze jutro i porozmawiam z
    kierownikiem żeby sprecyzował o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2010-06-03 15:00:21
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 14:37, Mumin wrote:

> [...]
    > chyba coś się pani pomyliło. Zadzwonię tam jeszcze jutro i porozmawiam z
    > kierownikiem żeby sprecyzował o co chodzi.

    bardzo możliwe... Nie wiem jak jest w Twoim aucie - pytałeś czy coś
    takiego występuje w silniku ;)