  • 81. Data: 2010-08-04 16:32:41
    Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:la4h565d823qadljrqse6r8di387ci7gfa@4ax.com...
    > No dobra, poczekamy zobaczymy - w scierce ogladalem hamulce co pol
    > roku, teraz nie sciagalem kol od dwoch lat ..

    Właśnie problem w tym, że nie zobaczymy...
    Pewnego dnia po prostu znikną posty z grupy podpisane J.F.
    i nie będzie komu opisać jak to awaria hamulców zakończyła życie.

    Jak można sobie igrać z tak ważnym komponentem samochodu???

  • 82. Data: 2010-08-04 20:52:11
    Temat: Re: Czy automatem można jechać "na luzie" ?.
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    W dniu 2010-07-29 14:10, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Mam automat DSG.
    > Czy mogę jechać (np. dojeżdżać do skrzyżowania) na luzie ?.
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
    A jak chcesz to zrobić? Myślisz że skrzynia ci pozwoli przełączyć na N
    gdy koła się kręcą?

  • 83. Data: 2010-08-06 04:40:51
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:

    > Jak znajdziesz, to trzymaj. :-)

    Moja wina, nie doczytałem że chodzi o automat :)

    Znaczy w manualnej skrzyni można holować na N?

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 84. Data: 2010-08-06 13:17:38
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.08.2010 Adam Wysocki <g...@n...invalid> napisał/a:

    > Moja wina, nie doczytałem że chodzi o automat :)
    >
    > Znaczy w manualnej skrzyni można holować na N?

    A masz jakąś inną koncepcje na holowanie manuala jak nie na N?
    (pomijając uniesienie osi ;)

    Aha, tak poza konkursem, widział ktoś manualną skrzynie która ma P?
    (blokada kół skrzynią z działającym silnikiem). Ale w osobówce, nie
    w jakimś dźwigu czy innej wywrotce z odejciem mocy na osprzęt.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 85. Data: 2010-08-08 01:37:33
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:

    > A masz jakąś inną koncepcje na holowanie manuala jak nie na N?

    No raczej chodzi o nie holowanie w ogóle bo już się zamotałem :) Ja holowałem
    kilka razy (na N oczywiście) i nigdy nie było problemu bo i czemu miałby być...

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D