  • 1. Data: 2010-07-29 13:36:50
    Temat: Opel zafira - prąd
    Od: sg_pl <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    dzisiaj od rana w mojej zafirce 1.8 benzyna/lpg pojawił się dziwny
    problem. Po rozruchu przez jakieś 3 kilometry z 5 razy zgaslo mi całe
    podświetlenie, wskaźniki opadły na dół, zapaliły się wszystkie
    kontrolki ale samochód jechał normalnie, przyspieszał, nie gasł. Po 5
    sekundach wszystko wracało do nowmy aby po chwili znowu "opaść". Potem
    problem ustąpił i było ok. Czy ktoś może poradzić co to może być? Nie
    chciałbym się zdziwić na trasie.

    Z góry dzięki
    Seba

  • 2. Data: 2010-07-29 13:38:12
    Temat: Re: Opel zafira - prąd
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > sekundach wszystko wracało do nowmy aby po chwili znowu "opaść". Potem
    > problem ustąpił i było ok. Czy ktoś może poradzić co to może być? Nie

    po mojemu alternator daje oznaki zmęczenia emerytalnego,

    brat

  • 3. Data: 2010-07-29 13:59:54
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > po mojemu alternator daje oznaki zmęczenia emerytalnego,

    raczej regulator napiecia?
    jak odpalasz zafirę to obserwujesz także czsami, ze wskazówki latają
    tam i z powrotem?
    --
    GregorY

  • 4. Data: 2010-07-29 14:08:05
    Od: sg_pl <g...@g...com>

    On 29 Lip, 13:59, GregorY <g...@w...pl> wrote:

    > raczej regulator napiecia?
    > jak odpalasz zafirę to obserwujesz także czsami, ze wskazówki latają
    > tam i z powrotem?
    > --
    > GregorY

    rzadko i raczej nie po odpaleniu a podczas np. postoju na swiatlach i
    raczej na lpg i tylko obroty.

    S.

  • 5. Data: 2010-07-30 09:51:04
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 29-07-2010 13:36, sg_pl pisze:
> [...]
    > sekundach wszystko wracało do nowmy aby po chwili znowu "opaść". Potem
    > problem ustąpił i było ok. Czy ktoś może poradzić co to może być? Nie

    w vectrze cos takiego oznaczalo padniety regulator, ale przygasanie bylo
    stopniowe a nie nagle.