  • 1. Data: 2010-07-29 10:05:38
    Temat: Yanosik - spiesz sie powoli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Yanosik mierzy srednie predkosci.
    http://yanosik.pl/test-drogowy-spiesz-sie-powoli/

    Jak na razie nie ma nawet co zagladac - wnioski nasuwaja sie ze
    yanosik ma bardzo malo klientow, a wszyscy jezdza tirami w
    kapeluszach :-)

    Ale moze po weekendzie przybedzie :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-07-29 21:29:59
    Temat: Re: Yanosik - spiesz sie powoli
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak na razie nie ma nawet co zagladac - wnioski nasuwaja sie ze yanosik ma
    > bardzo malo klientow, a wszyscy jezdza tirami w kapeluszach :-)

    a co to k.... są za prędkości ? lol

  • 3. Data: 2010-07-29 22:09:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-29 21:29, Krzysiek Z. pisze:

    > a co to k.... są za prędkości ? lol

    Nie wiem, ale chyba zacznę używać (mam w zanadżu) co by
    podnieść weekendowe średnie ;)
    6008

  • 4. Data: 2010-07-29 22:10:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie wiem, ale chyba zacznę używać (mam w zanadżu) co by podnieść
    ^^^^^^^
    MASAKRA

    Sorry ;)

    6008

  • 5. Data: 2010-07-29 23:27:17
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 21:29:59 +0200, "Krzysiek Z." <t...@w...pl> said:

    > a co to k.... są za prędkości ? lol

    Autostradowe.
    Przecież podają nazwy autostrad, na których to nagrali.

    (inna rzecz, że toto ma same wady w porównaniu z CB, wbrew reklamie, a
    tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą -
    jak wynika z opisów)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-07-30 10:24:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 23:27:17 +0200, Bydlę napisał(a):

    > (inna rzecz, że toto ma same wady w porównaniu z CB, wbrew reklamie, a
    > tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą -
    > jak wynika z opisów)

    Podstawowa funkcja tego czegoś jest zupełnie bez sensu, za to na podstawie
    tych urządzeń istnieje system kontroli pojazdów firmowych:

    www.flotis.pl

    I to działa całkiem sensownie - jest śledzenie pojazdów i przeglądanie
    historii, a przy tym jest stosunkowo tanie w porównaniu do konkurencyjnych
    rozwiązań.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-07-30 11:01:29
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Bydlę pisze:

    > Autostradowe.
    > Przecież podają nazwy autostrad, na których to nagrali.

    Ja nie wiem jak można A4 Katowice-Wrocław jechać ze średnią tylko 90.

    pzdr
    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2010-07-30 13:09:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w

    > Ja nie wiem jak można A4 Katowice-Wrocław jechać ze średnią tylko
    > 90.

    Normalnie - jedziemy, tankowanie, kawa, mcdonald, toaleta, korek do
    zjazdu .. i wychodzi 90 :-)

    Nie wiem jak oni to licza, ale sadzac po maksymalnej predkosci np
    104, to chyba ciezarowki na razie sie wpisaly. Jak jeszcze kierowca
    z obowiazkowa przerwa, to i srednia 60 nie dziwi.

    J.

  • 9. Data: 2010-07-30 13:40:25
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 10:24:23 +0200, Yakhub <y...@g...pl> said:

    > za to na podstawie
    > tych urządzeń istnieje system kontroli pojazdów firmowych:
    >
    > www.flotis.pl
    >
    > I to działa całkiem sensownie

    No tak - ale ci lubiący słowackiego bandytę reklamują swój produkt inaczej.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-07-30 13:45:48
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 11:01:29 +0200, Piotr Czyż <i...@i...com> said:

    > Ja nie wiem jak można A4 Katowice-Wrocław jechać ze średnią tylko 90.

    Normalnie - jedziesz powoli.
    Nie ma przymusu spieszenia się.
    Nie ma przymusu jazdy osobówką.
    Nie ma przymusu jazdy tylko w słoneczne dni.
    Nie ma...

    :-)

    --
    Bydlę