  • 1. Data: 2010-07-29 11:39:39
    Temat: Syk z amortyzatorów
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tak się zastanawiam czy to normalne. Syk z amorków pojawia się wtedy, kiedy na
    małej prędkości przejadę po progu zwalniającym. Jest taki jak z siłowników przy
    np. opuszczaniu windy lub jak ten z teleskopów, które są w dużej części aut pod
    klapą bagaznika lub silnika. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem. Jak jadę
    szybciej, to go nie słyszę. Normalne to jest?

    Pacjent to Mondek z 2009 roku.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-29 11:48:50
    Temat: Re: Syk z amortyzatorów
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Katanka pisze:
> [...]
    > z tym nie spotkałem. Jak jadę szybciej, to go nie słyszę. Normalne to jest?

    Normalne.
    To znaczy, ze jeszcze dzialaja ;>

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-07-29 11:51:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużej części aut pod klapą bagaznika lub silnika. Nigdy wcześniej się z
    > tym nie spotkałem. Jak jadę szybciej, to go nie słyszę. Normalne to jest?

    Tak.

  • 4. Data: 2010-07-29 12:01:46
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-29 11:39, Katanka wrote:
> [...]
    > z tym nie spotkałem. Jak jadę szybciej, to go nie słyszę. Normalne to jest?

    :)

  • 5. Data: 2010-07-29 12:53:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

> [...]
    > w dużej części aut pod klapą bagaznika lub silnika. Nigdy wcześniej się
    > z tym nie spotkałem. Jak jadę szybciej, to go nie słyszę. Normalne to

    Normalne to jest może jak trzymasz głowę w nadkolu. Siedząc w aucie z
    zamkniętymi szybami to słyszysz?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-07-29 13:05:07
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Normalne to jest może jak trzymasz głowę w nadkolu. Siedząc w aucie z
    > zamkniętymi szybami to słyszysz?

    Z zamkniętymi nie słyszę, ale z otwartymi juz tak.

  • 7. Data: 2010-07-29 13:21:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-29 13:05, Katanka wrote:

    > Z zamkniętymi nie słyszę, ale z otwartymi juz tak.

    wszystko jest ok , niczym się nie przejmuj!

  • 8. Data: 2010-07-29 13:28:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Z zamkniętymi nie słyszę, ale z otwartymi juz tak.

    I zawsze tak było? Nie przypominam sobie żebym coś takiego słyszał w
    jakimkolwiek normalnym aucie, ale może nie zwróciłem uwagi.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-07-29 13:33:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I zawsze tak było? Nie przypominam sobie żebym coś takiego słyszał w
    > jakimkolwiek normalnym aucie, ale może nie zwróciłem uwagi.

    Raczej to drugie.

  • 10. Data: 2010-07-29 13:45:54
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-29 13:28, to wrote:

    > I zawsze tak było? Nie przypominam sobie żebym coś takiego słyszał w
    > jakimkolwiek normalnym aucie, ale może nie zwróciłem uwagi.

    :) kurde to normalne jest, po co siejesz zamęt...?
    zależnie od tego jaki typ amorka wsadzisz to będziesz miał syk albo nie...