  • 11. Data: 2009-03-31 13:59:05
    Temat: Re: Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:14:35 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    .googlegroups.com...

    > czy jesteś pewny?

    5 zł za pakiet 100 (sto) minut do Play i na stacjonarne.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 12. Data: 2009-03-31 15:27:53
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Może Heyah: http://www.telepolis.pl/news.php?id=14415 ?

  • 13. Data: 2009-03-31 17:12:22
    Od: a...@g...com

    On Mar 31, 5:27 pm, Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > Może Heyah:http://www.telepolis.pl/news.php?id=14415?

    To by wtedy znaczyło dużo taniej do wszystkich (z wyjątkiem play) niż
    30gr/min jak w fresh:
    http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    Biorąc pod uwagę, że trzeba co miesiąc aktywować za ~6zł
    to tak efektywnie wyjdzie jakieś 18 gr/min...

    Minusem w porównaniu z fresh jest to, że trzeba pamiętać co miesiąc o
    aktywacji usługi...
    ale jak się ma prawie 2x taniej to może warto?

  • 14. Data: 2009-04-02 09:52:53
    Od: a...@g...com

> [...]
    > aktywacji usługi...
    > ale jak się ma prawie 2x taniej to może warto?

    i jeszcze jednym minusem jest to, że w Heyah maksymalnie można
    wydłużyć ważność konta o 3 miesiące (doładowaniem 50zł), czyli
    doładowując więcej niż 50zł nic nie pomoże: i tak ważność konta na
    wychopdzące będzie 1+3 miesiące (jak za 20+50zł) przy chęci
    skorzystania z podwójnego doładowania...