  • 1. Data: 2009-03-30 11:13:28
    Temat: iTakTak - hasla jednorazowe
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

    Od wczoraj nie moge dostac sie do iTakTaka. Nie przychodza
    SMSy z haslem jednorazowym. Probowalem dla 3 roznych
    numerow i nic. U Was tez kicha, czy tylko mnie dotknelo to
    "nieszczescie"...

    Pozdrawiam!
    __________
    skrot

  • 2. Data: 2009-03-30 17:36:03
    Temat: Re: iTakTak - hasla jednorazowe
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "skrot" napisał:

    > Od wczoraj nie moge dostac sie do iTakTaka. Nie przychodza
    > SMSy z haslem jednorazowym. Probowalem dla 3 roznych
    > numerow i nic. U Was tez kicha, czy tylko mnie dotknelo to
    > "nieszczescie"...

    Hmm, ja za to nie mogę wysłać SMS-a alarmowego ani zapuścić rejestracji via
    GPRS na stacjach meteo napędzanych kartą Tak-Tak. Myślałem że to coś
    lokalnie, ale po przełożeniu karty do telefonu SMS-y też nie wychodzą. Coś w
    Tak-Taku globalnie przymuliło?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-30 18:10:08
    Od: BearBag <c...@g...com>

    potwierdzam, nie dziala od wczoraj.

  • 4. Data: 2009-03-30 20:39:15
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    BearBag pisze:
    > potwierdzam, nie dziala od wczoraj.

    Mi dzisiaj wieczorem dzialalo.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2009-03-31 16:09:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "perszing" napisał:

    > Mi dzisiaj wieczorem dzialalo.

    To jakaś głupia historia, po ostatnim doładowaniu zdezaktywowały się usługi
    SMS, MMS i GPRS. Ot, tak sobie. Po pogadaniu z automatem BOK-u i powciskaniu
    "krzyżyka" zaktywowały się z powrotem. To chyba jakieś testy przed Prima
    Aprilis ;->

    JoteR