  • 11. Data: 2016-09-18 22:24:21
    Temat: Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?.
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2016 o 22:17, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Obawiam się, że sygnał na wyjściu słuchawkowym będzie za mały aby
    > prawidłowo wysterować wejście AUX.

    Obawiać się masz prawo, jednak to nie przekona tych, którzy używają z
    powodzeniem takiego rozwiązania.

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2016-09-18 22:38:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-09-18 o 22:24, Czarek pisze:

    > Obawiać się masz prawo, jednak to nie przekona tych, którzy używają z
    > powodzeniem takiego rozwiązania.

    Sprawdziłem. SanDisk ClipSport, coś tam nawet słychać, ale do pełnej
    głośności baaaardzo dużo brakuje. Głośność w mp3 oczywiście na max przy
    zniesieniu unijnego ograniczenia.

    P.P.

  • 13. Data: 2016-09-19 07:29:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 września 2016 20:33:45 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Kup jakiś tani odtwarzacz mp3 i jego wyjście słuchawkowe podłącz z
    > wejściem np. AUX wieży.

    Problem z głośnością będzie. Znaczy za cicho.

  • 14. Data: 2016-09-19 07:58:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Czarek* napisał(-a):

    > PS. 1. od kiedy się stosuje .? w zdaniu oraz spację przed znakiem
    > kończącym zdanie?
    > 2. "jak w temacie" - najbardziej kretyński sposób zaczynania postu.
    > 3. delimiter to "-- " u ciebie zabrakło spacji.

    Zapomniałeś o html?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2016-09-19 11:41:19
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2016 22:24:21 +0200, Czarek napisał(a):

    [ciach]
    > Obawiać się masz prawo, jednak to nie przekona tych, którzy używają z
    > powodzeniem takiego rozwiązania.

    Sony xperia t3 + technics su-v500(coś koło 16 lat) i jest cicho. A i
    słuchawkowe wyjście super dobrego dźwięku nie daje. Mam wrażenie że w
    starych walkmanach było lepiej.

    Bo(o)t manager

  • 16. Data: 2016-09-20 01:35:03
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Endriu wrote in <news:nrmm4h$8k2$1@usenet.news.interia.pl>
    > Czy do tej wieży http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_wieza-technics-ma
    sh-732259.jpg
    > da się jakoś dopiąć jakiś segment który obsługiwałby USB?.

    Raspberry Pi z ekranem dotykowym + DAC na USB.

    > Mam w okolicy dwie takie wieże całkowicie sprawne i zastanaiwam
    > się czy da się coś z tym zrobić żeby można było czytać piosenki z pendraka?.

    Nie kupuj (raczej) tego Technicsa. O ile dobrze kojarze, segmenty spiete
    byly dziwna tasma, nie zwyklymi kablami Chinch. Na dodatek wzmacniacz
    testowal podpiecie wszystkich modulow, przez co calosc stawala sie
    bezuzyteczna bez jednego segmentu, czy tez po awarii jednego z nich (i to
    nie wzmacniacza ;-).

    Lepiej poszukaj zwyklego wzmacniacza i poczytaj opinie o konkretnym modelu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2016-09-23 08:55:01
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2016-09-18 o 20:47, Endriu pisze:

    > A smartfona (LG Spirit) idzie pod to podpiąć poprze to aux ?.
    >
    > --
    > Endriu
    Jak już kombinujesz ze smartfonem jako źródłem dźwięku, to kup sobie zestaw
    słuchawkowy bt z wyjściem na słuchawki i podłącz zamiast kabelkiem to przez bt.
    Zyskujesz mobilność - możesz sobie siedząc w fotelu przesłuchiwać, albo wyłączyć
    dźwięk będąc w kibelku :) dodatkow zaletą jest to, ze smartfon może mieć
    niezależny poziom głośności dla bt (androidy mają). Ja mam taką instalację w
    samochodzie, gdzie radio nie miało bt i dodałem właśnie taki mini odbiorniczek
    (sony sbh20) na wejściu aux. Adapter jest ustawiony na pełną głośność cały czas
    i schowany w schowku, doładowuje się go raz na miesiąc, w domu pewnie musiał bys
    to robic częściej. Każdy w samochodzie może sobie teraz puścić coś przez radio,
    często dzieciarnia z tyłu sobie coś nadaje i ma radoche.
    pozdrawiam Krzysiek

  • 18. Data: 2016-09-23 13:59:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 września 2016 08:55:05 UTC+2 użytkownik KrzysiekSX napisał:

    > dźwięk będąc w kibelku :) dodatkow zaletą jest to, ze smartfon może mieć
    > niezależny poziom głośności dla bt (androidy mają). Ja mam taką instalację w
    W ktorym miejscu to się ustawia?
    Zmuszony byłem zmienić windows mobile na androida i teraz Yanosika praktycznie nie
    słyszę w aucie. Tel połączony przez Bluetooth z system audio w aucie

  • 19. Data: 2016-09-23 15:27:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-23 o 13:59, Kris pisze:

    > W ktorym miejscu to się ustawia?
    > Zmuszony byłem zmienić windows mobile na androida i teraz Yanosika praktycznie nie
    słyszę w aucie. Tel połączony przez Bluetooth z system audio w aucie

    W Yanosiku definiujesz, na który kanał audio ma wysyłać.
    Standardowo do wyboru:
    -muzyka
    -alarm
    -system
    -notyfikacja (powiadomienia)

    W moich telefonach androidowych po rozwinięciu paska głośności widzę:
    - dzwonek
    - multimedia
    - system
    - powiadomienia

    Po naciśnięciu klawisza głośności pojawia się zwykle tylko jeden pasek,
    od głośności do aktualnego programu lub dzwonka. Musisz ten pasek
    "maznąć" palcem z góry w dół, aby rozwinąć pozostałe opcje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-09-23 19:04:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 września 2016 15:27:14 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W Yanosiku definiujesz, na który kanał audio ma wysyłać.
> [...]
    To mam.

    > W moich telefonach androidowych po rozwinięciu paska głośności widzę:
    > - dzwonek
    > - multimedia
    > - system
    > - powiadomienia
    Tego nie mam

    > Po naciśnięciu klawisza głośności pojawia się zwykle tylko jeden pasek,
    > od głośności do aktualnego programu lub dzwonka. Musisz ten pasek
    > "maznąć" palcem z góry w dół, aby rozwinąć pozostałe opcje.
    U mnie się nie da.
    Ale pomogło przestawienie w Yanosiku na "system"
    Dzieki za pomoc.