  • 11. Data: 2016-12-08 19:33:39
    Temat: Re: Czy kablem rg 174u mo?emy przesy?aae dane miedzy 2 atmelami ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 08-12-2016 o 17:46, Adam Wysocki pisze:

    > Nie wiem, ale nie spotkalem sie z tym, zeby koncentrykiem pchac sygnal
    > symetryczny. Moze malo widzialem :)

    Od początku:
    1. Czy koncentrykiem, czy może jest lepsze rozwiązanie?
    2. RS485 to malutki scalak.
    3. Ale RS485 koncentrykiem?

    Według mnie 2 oznacza: Zamiast koncentryka lepiej dać skrętkę i RS485 bo
    scalaczek nie zajmie wiele miejsca.
    Nie wiem skąd upór dalej aby łączyć RS485 z koncentrykiem. Przecież
    pytający nie napisał, że tylko koncentryk i nic innego.
    P.G.

  • 12. Data: 2016-12-09 00:14:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Nie wiem, ale nie spotkalem sie z tym, zeby koncentrykiem pchac sygnal
    > symetryczny. Moze malo widzialem :)

    Robi się odwrotnie - puszcza skrętką sygnał wideo. Na początku i końcu
    małe transformatorki...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2016-12-09 00:31:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1002722856.20161209001425@pik-net.pl.invalid...

    > Robi się odwrotnie - puszcza skrętką sygnał wideo. Na początku i końcu
    > małe transformatorki...

    A jak z korygowaniem charakterystyki częstotliwości i minimalizacją
    zniekształceń fazowych? PAL, chyba, że o RGB mowa, to mnie nie ma, to
    modulacja fazy przecież, a w takiej linii, którą można chyba potraktować,
    jako linię nieco opóźniającą, dodatkowo owe transformatory, to bym
    wszystkiego się spodziewał, tylko nie liniowej charakterystyki. No, chyba,
    że sygnał ma być B&W... no to też mnie tu nie ma. A... cyfrowy? Znikam...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.