  • 81. Data: 2018-12-12 02:11:57
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 08:46, Liwiusz pisze:

    > Ha! Czyli nie czytasz wszystkiego! Zauważę tylko, że dopiero po
    > przeczytaniu możesz ocenić, czy coś jest reklamą, czy nie.

    Wszystkiego na pewno nie.
    Dowodem to że nie czepiam się twoich pomyłek tak jak ty moich.

    > Jak na razie sam na takiego wyszedłeś elokwentnego
    > głąba-chwalipięte-kłmaczuszka.

    Elokwentnego? pomimo ewidentnie nie poprawnej polszczyzny?
    Pomyliłeś wątki czy z przyzwyczajenia pieprzysz jak zwykle?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2018-12-12 09:34:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 12 Dec 2018 02:11:57 +0100, RadoslawF wrote:
    > Elokwentnego? pomimo ewidentnie nie poprawnej polszczyzny?

    Chyba "niepoprawnej", bo to przymiotnik jest. Ale co ja tam wiem :)

    Mateusz

  • 83. Data: 2018-12-13 06:00:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Chyba "niepoprawnej", bo to przymiotnik jest. Ale co ja tam wiem :)

    To samo co poprzednik, merytorycznie nic.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-12-13 23:27:43
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-07 07:08, ToMasz wrote:

    > TAK!!!! A w zasadzie to tam gdzie jedziesz, musisz zawczasu zadbać o to
    > gdzie staniesz. są parkingi - korzystaj. są drogi _PUBLICZNE_ stań tam
    > gdzie niema zakazu parkowania. są drogi prywatne - nie stawaj, lub
    > upewnij się że masz na to pozwolenie. słowo PRYWATNE jest kluczem.

    Srak. Ogrodź i oznacz teren cwoku.

    --
    mk4

  • 85. Data: 2018-12-13 23:30:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-07 23:23, Marek S wrote:

    > Ok, faktycznie. Choć informacja w linku jest żadna.

    > ...i dojeżdżać rowerem do pracy. Równie dobrze mogę sobie wbić gwóźdź w
    > kolano lub oko wydłubać. Tyle tylko ... co to ma wspólnego z tematem?

    To, ze cie w bambuko robi właściciel parkingu. "Sprzedaje" ci miejsce
    ale nie pozwala go należycie oznaczyć (skutkiem czego formalnie może tam
    zaparkować każdy).

    No a ty się na to godzisz...

    --
    mk4

  • 86. Data: 2018-12-14 09:50:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-13 o 23:30, mk4 pisze:

    > To, ze cie w bambuko robi właściciel parkingu. "Sprzedaje" ci miejsce
    > ale nie pozwala go należycie oznaczyć (skutkiem czego formalnie może tam
    > zaparkować każdy).

    Nie robi w bambuko, przecież jest blokada miejsca. Problemem jest to, że
    Marek S. z niewiadomych powodów zachowuje się tak, że blokadę zwalnia,
    miejsce zostawia puste, potem idzie na kawę, i się dziwi, że ktoś mu
    wolne miejsce zajął.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2018-12-14 22:13:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-14 o 09:50, Liwiusz pisze:

> [...]
    > Marek S. z niewiadomych powodów zachowuje się tak, że blokadę zwalnia,
    > miejsce zostawia puste, potem idzie na kawę, i się dziwi, że ktoś mu

    Chwila: gdzie napisałem, że się temu dziwię?

    A skoro o powód pytasz, to pośpiech, konieczność podwiezienia kogoś
    natychmiast niedaleko. Scenariusz był przeze mnie wręcz oczekiwany więc
    komentarz nieadekwatny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 88. Data: 2018-12-14 23:37:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-14 o 22:13, Marek S pisze:

    > Chwila: gdzie napisałem, że się temu dziwię?

    No dobrze - pieniaczy nawet na usenecie :)

    > A skoro o powód pytasz, to pośpiech, konieczność podwiezienia kogoś
    > natychmiast niedaleko. Scenariusz był przeze mnie wręcz oczekiwany więc
    > komentarz nieadekwatny.

    Chcącemu nie dzieje się krzywda. Zwalniasz miejsce i masz pretensje, że
    ktoś zaparkował...

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2018-12-15 09:22:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2018 22:13:17 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > A skoro o powód pytasz, to pośpiech, konieczność podwiezienia kogoś
    > natychmiast niedaleko.

    Ty na prawdę taki zagoniony jesteś ze masz problem poświecić 15 sekund na
    podniesienie blokady jak z parkingu wyjeżdżasz?
    Siedząc na kiblu strasznie nerwowy musisz być bo czas ucieka.
    Zainwestuj kilka stówek w takie cudo
    https://pearl24.pl/pl/p/Blokada-parkingowa-na-pilota
    -Lescars/742?gclid=Cj0KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4vVxcjiw
    SSEr1mYn60pNwKW-lv4iJw-k6hE4PaXwAMoFBqhF25rvr4aAp7dE
    ALw_wcB
    lub kilka dych w takie coś
    https://www.znakowo.pl/produkt/pacholek-drogowy-50-c
    m-pcv-ciezki-solidny-u-23c,u-23c,7120.html?gclid=Cj0
    KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4sD0eiypWuVmHt_G3NJm0NK8FpWyBe
    lUxmz3i10ptckVMX9nUQFvDIaAg4eEALw_wcB
    Oszczędzisz dzięki temu jakieś pół minuty dziennie, kolejne dwie minuty dziennie
    oszczędzisz popędzając kierowców miganiem światłami na obwodnicy i kolejną minute na
    jednej zmianie świateł przejeżdżając brawurowo przez Trójmiasto

  • 90. Data: 2018-12-16 00:15:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-14 o 23:37, Liwiusz pisze:

    > No dobrze - pieniaczy nawet na usenecie :)

    Oki, traktuję to jako skruchę :-)

    > Chcącemu nie dzieje się krzywda. Zwalniasz miejsce i masz pretensje, że
    > ktoś zaparkował...

    Jak bumerang powracasz do swojej tezy :-) Otóż ponownie dokonuję
    sprostowania: nie mam żadnych pretensji do nikogo. Nigdzie tak nie
    napisałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek