  • 91. Data: 2018-12-16 00:29:47
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-15 o 09:22, Kris pisze:

    > Ty na prawdę taki zagoniony jesteś ze masz problem poświecić 15 sekund na
    podniesienie blokady jak z parkingu wyjeżdżasz?

    Niestety tak. Ponadto nie 15s lecz ok 3-5 minut. Operacja wygląda
    następująco:

    1. Wycofuję się z miejsca postojowego blokując przejazd. Lub bez
    blokowania przejazdu oddalam się o jakieś 50m.

    2. Wracam na stanowisko postojowe, zamykam blokadę i idę do auta.

    3. Przy parkowaniu zatrzymuję się przy blokadzie (zastawiając ulicę),
    wychodzę z auta, opuszczam blokadę, wracam do auta i parkuję.

    Sumarycznie tyle czasu to zajmuje.

    > Siedząc na kiblu strasznie nerwowy musisz być bo czas ucieka.

    Już drugi raz poruszasz temat kibla. W innym wątku też o tym
    wspominałeś. Szczerze mówiąc nie chcę wnikać w Twoje upodobania do
    przesiadywania w kiblu więc daruj sobie takie komentarze.

    > Zainwestuj kilka stówek w takie cudo
    > https://pearl24.pl/pl/p/Blokada-parkingowa-na-pilota
    -Lescars/742?gclid=Cj0KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4vVxcjiw
    SSEr1mYn60pNwKW-lv4iJw-k6hE4PaXwAMoFBqhF25rvr4aAp7dE
    ALw_wcB

    Zaje... pomysł! Kwestia jest mianowicie taka, czy Lidl zgodzi się na
    demontaż ich blokady.

    > Oszczędzisz dzięki temu jakieś pół minuty dziennie, kolejne dwie minuty dziennie
    oszczędzisz popędzając kierowców miganiem światłami na obwodnicy i kolejną minute na
    jednej zmianie świateł przejeżdżając brawurowo przez Trójmiasto

    Szczerze mówiąc masz jakieś spaczone poglądy. Zapewne wyssane z palca.
    Oszczędność czasu w/g nawigacji sięga czasem 20 minut w jedną stronę.
    Zamiast jechać ok 30km przez 1h 10 minut, jadę ok 50 minut. Dziennie to
    oszczędność 40 minut, a skrajnie powyżej godziny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 92. Data: 2018-12-16 08:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    >
    > 3. Przy parkowaniu zatrzymuję się przy blokadzie (zastawiając
    > ulicę), wychodzę z auta, opuszczam blokadę, wracam do auta i

    Jako osoba regularnie parkujaca w dziwnych miejscach i blokujaca przejazd
    w tychze (czasami) powiem tak: PRZESADZASZ...

    > Już drugi raz poruszasz temat kibla. W innym wątku też o tym
    > wspominałeś. Szczerze mówiąc nie chcę wnikać w Twoje upodobania do
    > przesiadywania w kiblu więc daruj sobie takie komentarze.

    Ja mam takie same skojarzenie jak słysze tirowców puszczajacych na CB
    wiazki dlatego ze ktos im 30 sekund opoznił przejazd...
    I tez wtedy pierwsze skojarzenie mam takie: nadrobisz przy sikaniu :)))

> [...]
    > stronę. Zamiast jechać ok 30km przez 1h 10 minut, jadę ok 50 minut.
    > Dziennie to oszczędność 40 minut, a skrajnie powyżej godziny.

    Tez tak kiedys jezdziłem. Ale wyrosłem z tego :))))
    Moze zamiast nowego samochodu, przeprowadz sie blizej miejsca pracy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 93. Data: 2018-12-16 14:53:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 00:29:50 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    podniesienie blokady jak z parkingu wyjeżdżasz?

    > Niestety tak. Ponadto nie 15s lecz ok 3-5 minut. Operacja wygląda
    > następująco:

    Chyba jaja Sobie robisz
    Cofasz wychodzisz z auta, stawiasz blokadę, wsiadasz do auta i jedziesz.
    Ze 20 sek maks to zajmuje. Przyjeżdżasz, podjeżdżasz pod blokadę wysiadasz z auta,
    odblokowujesz blokadę wsiadasz i parkujesz. Kolejne 20 sek maks. Nawet jak miejsce
    parkingowe bezpośrednio przy ulicy jest to żaden normalny kierowca nie będzie miał
    pretensji ze musi kilkanaście sekund czekać aż blokadę zdejmiesz i zaparkujesz. Sam
    często staję czekam aż ktoś zaparkuje czy z parkingu wyjedzie. A i jak mi auto na
    parkingu kurier 5 minut auto zblokuje to pretensji nie mam bo i o co. No chyba ze
    pieniacze tacy jak Ty co to poganiać światłami muszą żeby zyskać "jedną zmianę
    świateł

    > Już drugi raz poruszasz temat kibla. W innym wątku też o tym
    > wspominałeś. Szczerze mówiąc nie chcę wnikać w Twoje upodobania do
    > przesiadywania w kiblu więc daruj sobie takie komentarze.

    Sam pisałeś że zyskujesz, ew mógłbyś zyskać "jedną zmianę świateł"
    A przez takich jak Ty "poganiaczy" właśnie miasta sa przyblokowane bo płynny ruch
    zakłócacie

    > Szczerze mówiąc masz jakieś spaczone poglądy. Zapewne wyssane z palca.
    > Oszczędność czasu w/g nawigacji sięga czasem 20 minut w jedną stronę

    >Wg nawigacji piszesz. Domagasz się więć dla Sieb pustej trasy żeby czasowo wg
    nawigacji jezdzić? Ruch na drodze, korki itp to że zacytuję grupowego idiotę Cavalino
    "normalna sytuacja drogowa" więc domaganie się czasów wg nawigacji to mniej więcej to
    samo jakbyś chciał żeby auto spalało tyle ile producent w katalogach podaje. A
    właśnie jeżdżący tak jak Ty się przyczyniają ze czasy dojazdu wydłużają się w
    normalnym ruchu od tych "wg nawigacji"

    > Zamiast jechać ok 30km przez 1h 10 minut, jadę ok 50 minut. Dziennie to
    > oszczędność 40 minut, a skrajnie powyżej godziny.

    Oszczędność w stosunku do czego> Do czasu przejazdu w niedzielę o świcie?