  • 21. Data: 2015-08-29 11:06:45
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
    > wacianej bułce. No i goście w ząbek fakturowani. Pół biedy jak klient
    > jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success! Jest faktura!
    Pretensja do Shella. Nie mają centralnej bazy, więc jeśli jeszcze nie
    brałeś faktury na danej stacji, to muszą wklepać od nowa. Widać stać ich
    na pensje dla speców od wsadzania pistoleta w dziurkie, ale już na IT
    skąpią.

    Maciek

  • 22. Data: 2015-08-29 11:33:21
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 29 Aug 2015 01:31:10 +0200, Tomasz Wójtowicz
    <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    >Bo na razie rżną klientów metodą faktów dokonanych.

    Mnie tam jeszcze nie orżneli.
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2015-08-29 11:40:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    rAzor wrote:

    > Trollujecie maściak, ale skoro się domagacie: dawajcię gębę - napluję na
    > stówę i z fasonem przykleję wam na to wasze, miedziane płaskie czółko.
    > Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie radę. :-) Chcecie drugą stówę? A
    > gdzie mam przykleić?

    typowe marzenia gołodupca który chce się oderwać od pługa.
    Nie martw się Dyzmą nie zostaniesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2015-08-29 11:42:26
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-08-29 o 11:06, Maciek pisze:
    > Pretensja do Shella. Nie mają centralnej bazy

    Ale masz jakieś wsparcie?

  • 25. Data: 2015-08-29 11:47:28
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-08-29 o 11:40, masti pisze:
    > typowe marzenia gołodupca który chce się oderwać od pługa.
    > Nie martw się Dyzmą nie zostaniesz

    Jak by nie jego Ojciec to by stał w Wałbrzychu pod Biedronką z puszką po
    kakao.

    Taka gnida co utrzymuje się na powierzchni dlatego, że jego pokolenia
    miały rozum.

  • 26. Data: 2015-08-29 12:51:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rAzor"

    Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? ...
    ---
    Trochę przesadzasz.

    Jest faktem, że na Shellu:
    - przy tych zmianach faktycznie zamykają stacje,
    - jak kupujesz to się zapytają o jedno max dwa
    - bywają kolejki

    ale
    - nie wciskają jakoś specjalnie Nitro
    - ani innych dodatków

    Nie tankuj na sieciowych

  • 27. Data: 2015-08-29 13:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Resztę znajdzieszz na Łukoil a raczej nie znajdziesz. Pracują według
    > zasady PZiS znaczy się Płać Zapalaj i Spierdalaj.

    I wielu innych. Ale wiadomo, ze kogutek to bedzie ruskie reklamował :)

  • 28. Data: 2015-08-29 14:15:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 11:42, Marek Pazio pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie?

    Fakty?

    Zresztą nie muszą mieć centralnej bazy z jakąś synchronizacją czy
    replikacją, jak swego czasu np. Orlen czy CPN. Już od dłuższego czasu
    bardzo wiele programów pobiera dane z baz danych GUS - wystarczy podać
    nr NIP.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2015-08-29 15:32:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te wiele innych to małe prywatne wiejskie stcyjki. Wybacz w mieście mieszkam i tu
    takich nie ma.

  • 30. Data: 2015-08-29 16:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Te wiele innych to małe prywatne wiejskie stcyjki. Wybacz w mieście
    > mieszkam i tu takich nie ma.

    ROTFL
    Te Twoje małomiasteczkowe sa czesto zabawne.