  • 11. Data: 2015-08-29 05:59:56
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza
    > poprawić statystyki takiej stacji.

    Poprawa jakosci obsługi za pomocą ludka dupowłaza? Hmm... Skad ten brak
    szacunku dla obsługi stacji?

  • 12. Data: 2015-08-29 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rAzor b...@r...kobylka.ru ...

    > Nie znam się na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam
    > Januszom i wyborcom PełO. Mnie stać.

    Duzo tak lubisz wydawac ponad potrzeby? Moze podam numer konta? :)

  • 13. Data: 2015-08-29 05:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > święta rzecz!) i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja
    > zwyczajowo hulam na zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę
    > tłumaczyć gamoniowi, że jeżdżę na takiej i nie mam zamiaru wdawać się
    > w jego teorie na temat oszczędności, spalania, mocy itd? Ja chcę tylko
    > zatankować i zrobić to tak, jak się myje zęby czy oddaje stolec. Sam,
    > bez pomocy czy towarzystwa. Są lepsi - zajeżdżam na wałbrzyską stację
    > Shella - ha!, a jakże - gościu wyskoczył, mało kapci nie pogubił i
    > wyciąga NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.

    Mam wrazenie ze masz problem z asertywnoscią...
    Po pierwsze to nie zadne gamonie ale ludzie wykonujący swoją prace.
    Po drugie jeżeli nie masz ochoty tłumaczyc to tego nie rób tylko grzecznie
    ale kategorycznie podziekuj za pomoc.
    Po trzecie - moze Ty wyglasz na gamonia któremu trzeba pomóc?
    Bo problem wydaje sie zupełnie wydumany - nie zauwazyłem takiego zachowania
    na stacji paliw.

    > - Do pełna?
    > - Nie, potrzebuję tylko 10 litrów i nie tej, i chcę sam.

    Tankowanie 10 litrów? Zazdroszcze nadmiaru wolnego czasu...
    Jak widze "gamonia" co podjezdza na stacje, blokuje kolejke i tankuje za
    30zł to mi sie nóz w kieszeni otwiera... ;-P

    > - Ale wie pan: "moc, oszczędność, spalanie, przyspieszenie,
    > smarowanie, ble, ble, ble"
    > - Przepraszam pana, spieszę się, niech pan zostawi ten korek w
    > spokoju, sam odkręcę, przepraszam. - i wyjmuję pistolet od 95

    Jakies kompleksy zwiazane z tym korkiem? :)

    > - Szybki umyć?
    > - Nie, dziękuję
    > - Olej sprawdzić? Ciśnienie w oponach?
    > ... Czuję jak mi ciśnienie skacze do 260/170
    > - K*RRWA! Czy ja wyglądam na blondynkę? Panie odczep się pan ode mnie,
    > nie mam czasu!

    Olej? Opony? Chyba wygladasz na blondynke...

    > Dobra - tankowanie gazu - czynność niosąca ryzyko, musi być pracownik
    > z jakimś tam przeszkoleniem. I starczy!

    Nie musi... Gaz tez sobie tankuje sam i tez nie mam problemu z tym, ze ktos
    nachalnie chce mi pomóc...

    > Mało tego, wchodzę do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za
    > mięsem. No tak - zamiast osobnej kasy dla zgłodniałych Januszy i
    > Grażyn, a osobnej dla tankujących, przy każdej serwują te posrane
    > kabanosy w wacianej bułce. No i goście w ząbek fakturowani. Pół biedy
    > jak klient jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success!
    > Jest faktura! Ale jakiś nuworysz w świecie
    > ShellPaliwaZużelExtraLigaCymbergaja? Zdążyłbym wziąć prysznic, ogolić
    > się, zaordynować depilację brazylijską i ujędrniającą maseczkę z
    > czekolady i ogórków.

    Głosuj nogami i tankuj na stacjach gdzie nie ma kabanosów...

> [...]
    > - Proponuję zapalniczkę.
    > - Nie dziękuję.
    > - Może kawę?
    > - Nie.
    > - A może płyn do spryskiwaczy?
    > - Mam P Ł Y N D O S P R Y S K I W A C Z Y !
    > - Kartę na punkty pan posiada?
    > - Nie! Czy ja stąd kiedykolwiek wyjdę?
    >
    > Ale jak przypadkiem cię kierowco przyprze potrzeba tankowania w nocy,
    > to masz dużą szansę napotkać pachoły blokujące wjazd pod dystrybutory.
    > No bo zmiana zmiany, rozliczenie kasy czy co tam. Raz o północy, raz o
    > drugiej - różnie. Zauważyłem, że takich nocnych klientów już się nie

    Zatankowałbys poprzednio do pełna - nie musiałbys ponownie podjezdzac i
    przezywac tych katuszy...
    Moze jestes masochistą?

    [ciach]

    > Czego oni ode mnie chcą? :-)

    Naprawde nie wiesz? ;-)

    P.S. Trollowanie na wysokim poziomie? ;-P

  • 14. Data: 2015-08-29 07:26:00
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    > Czego oni ode mnie chcą? :-)

    nic takiego nie zauważyłem na arge na której tankuje od lat

  • 15. Data: 2015-08-29 07:50:30
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-28 o 23:51, rAzor pisze:

    > Czyli mówisz, że dziary, tatuaże, zoty ancuch na szyi i karczycho o
    > średnicy równej średnicy czaszki działa?

    [...]

    > Może poruszasz się w mniej cywilizowanych regionach - niech zgadnę -
    > Polska B?

    chciałoby sie rzec "nie mierz innych swoją miarą" ;)

    @

  • 16. Data: 2015-08-29 07:55:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo?

    ah no i oczywiste rozwiązanie... STACJE SAMOOBSŁUGOWE. tam nawet jak
    ktos Cie zastrzeli, to nikt się nie zainteresuje. po prostu raj w ziemi.

    @

  • 17. Data: 2015-08-29 08:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na fakturowch rady nie ma. Resztę znajdzieszz na Łukoil a raczej nie znajdziesz.
    Pracują według zasady PZiS znaczy się Płać Zapalaj i Spierdalaj.

  • 18. Data: 2015-08-29 10:26:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 02:29, rAzor pisze:

    > Trollujecie maściak, ale skoro się domagacie: dawajcię gębę - napluję na
    > stówę i z fasonem przykleję wam na to wasze, miedziane płaskie czółko.
    > Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie radę. :-) Chcecie drugą stówę? A
    > gdzie mam przykleić?

    Biedak tankujący za czterdzieści złotych chce komuś stówy przyklejać ?
    Nie stać cię na to biedaku.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-08-29 10:35:40
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-29 o 00:00, rAzor pisze:

    > Nie znam się na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania
    > zostawiam Januszom i wyborcom PełO. Mnie stać.

    > Łuu-u, wyczuwam u was jakiś ból dupy, maściak. Zażyjcie może tego ( w
    > internecie twierdzą, że pomaga):
    > http://img.sadistic.pl/pics/ab9f3ebf40fa.jpg
    > he he he
    Z debilem też się nie dyskutuje i nie strzela do niego, bo można się
    gównem opryskać

  • 20. Data: 2015-08-29 10:37:30
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 23:19:50 +0200, rAzor napisał(a):

> [...]
    > i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na
    > zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że

    I dlatego ja tankuję wyłącznie na stacjach eMila. Mają mało stacji, ale dla
    mnie w idealnych miejscach. Mieszkam w Gdyni i mam tu trzy, jedną w Redzie,
    jedną w Gdańsku, Sochaczewie, Wrocławiu, Poznaniu i Radomiu. Przy dieslu z
    zasięgiem 700 kilometrów udało mi się od roku nie zatankować ani razu poza
    ich siecią. Dodatkowo mam ten luksus, że fakturę zbiorczą ściągam sobie raz
    w miesiącu z ich strony, a nie martwię się, że pogubię te świstki, co teraz
    jako faktury na Orlenie dają.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek