  • 51. Data: 2015-09-02 14:12:24
    Temat: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-08-29 o 11:06, Maciek pisze:
    > Pretensja do Shella. Nie mają centralnej bazy, więc jeśli jeszcze nie
    > brałeś faktury na danej stacji, to muszą wklepać od nowa. Widać stać ich
    > na pensje dla speców od wsadzania pistoleta w dziurkie, ale już na IT
    > skąpią.

    Pytanie czy oni mogą mieć centralną bazę jeżeli każda stacja należy do
    kogoś innego. Przynajmniej te które ja znam nie należą do shella i to
    nie shell wystawia faktury.

  • 52. Data: 2015-09-02 14:50:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie czy oni mogą mieć centralną bazę jeżeli każda stacja należy do
    > kogoś innego. Przynajmniej te które ja znam nie należą do shella i to nie
    > shell wystawia faktury.

    Jest różnie. Zależy chyba od tego czy właściciel stacji chce się łączyć z
    bazą centralną. Na stacjach BP faktury dostaję zwykle od BP, ale tylko na
    jednej "ich" stacji dostałem fakturę od właściciela stacji. Może jest umowa
    na fakturowanie sprzedaży w imieniu marki?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 53. Data: 2015-09-02 16:45:25
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 2 Sep 2015 14:12:24 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:

    >Pytanie czy oni mogą mieć centralną bazę jeżeli każda stacja należy do
    >kogoś innego. Przynajmniej te które ja znam nie należą do shella i to
    >nie shell wystawia faktury.

    Ja nie znam żadnego takiego Shella. Znam jedną stację BP (S8 między
    Radzyminem a Wyszkowem) gdzie faktury wystawia właściel a nie BP.

  • 54. Data: 2015-09-07 09:55:27
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 16:45, j...@i...pl pisze:

    > Ja nie znam żadnego takiego Shella. Znam jedną stację BP (S8 między
    > Radzyminem a Wyszkowem) gdzie faktury wystawia właściel a nie BP.

    No ja miałem nieszczęście pracować na 1 z 3 spacji należących do tego
    samego właściciela (dawno temu). Zresztą nawet nie chodzi o to jaka
    nazwa jest na fakturze. Raczej o to czy Shell ma prawo udostępniać
    na prawo i lewo swoją bazę klientów (nawet na potrzeby wystawiania
    faktur czy czegokolwiek innego).

  • 55. Data: 2015-09-07 16:13:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >nazwa jest na fakturze. Raczej o to czy Shell ma prawo udostępniać
    >na prawo i lewo swoją bazę klientów (nawet na potrzeby wystawiania

    Firmy, wiec ochrona danych osobowych ich w zasadzie nie dotyczy.
    Gdzies tam jeszcze mozna wcisnac jakas karte flotowa, a niej "wyraza
    zgode na przekazanie danych podmiotom wspolpracujacym".
    Ale tak normalnie ...

    No i jeszcze drobiazg - nie wiem czy ksiegowosc nie musi trzymac
    jakiegos nr kontrahenta, w kazdej firmie innego.
    Choc to w sumie mozna bez problemu zrealizowac i przewidziec jedno
    pole indywidualne.

    J.

  • 56. Data: 2015-09-08 10:09:27
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:
    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo?

    Są, np w okolicach Warszawy rozbudowuje się sieć MOMO, ostatnio ON tam była po 3.99

    Adam

  • 57. Data: 2015-09-08 12:22:57
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-09-2015 o 10:09, h...@p...onet.pl pisze:

    > Są, np w okolicach Warszawy rozbudowuje się sieć MOMO, ostatnio ON tam była po 3.99

    Ze względu na ilość stacji tankowanie jest dość mocno uciążliwe ;)
    "Aktualnie spółka MOMO S.A. zarządza jedną stacją paliwową zlokalizowaną
    w Grodzisku Mazowieckim."

  • 58. Data: 2015-09-08 13:06:55
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu wtorek, 8 września 2015 12:22:58 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Ze względu na ilość stacji tankowanie jest dość mocno uciążliwe ;)
    > "Aktualnie spółka MOMO S.A. zarządza jedną stacją paliwową zlokalizowaną
    > w Grodzisku Mazowieckim."

    O ile się nie mylę są 3, dwie na pewno, trzecia chyba się jeszcze buduje :)