  • 11. Data: 2014-10-17 18:07:46
    Temat: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2014 16:52:13 +0200, Bartolomeo napisał(a):

    > Właśnie tak jest, odkryłeś to i przyszedłeś wylewać żale na grupę?
    > Wiesz ile rzeczy mnie wkurwia na tym świecie? Nie wylewam żalu na grupy
    > bo i tak to nic nie zmieni. Tobie mogę poradzić tylko jedno - _odpuść_
    > Idź cieszyć się życiem, fotografią żoną, kochanką, dziećmi wnukami...
    > Odpuść bo zwariujesz.

    Nie, nie należy odpuszczać i należy chwalić tych, którzy nie
    odpuszczają. Odpuszczanie oznacza przyzwolenie na takie praktyki, a np.
    ja się z takim zachowaniem nie zgadzam, bo to jest zwykłe złodziejstwo,
    gorsze niż "kradzież intelektualna" czy nawet zwykła kradzież roweru.
    Dlaczego? Bo na wielką skalę z użyciem dużego nacisku.
    Dlatego też należy takie praktyki co najmniej piętnować, a ta grupa i
    jej archiwum może być świetną przestrogą dla kupujących, którzy dzięki
    temu ominą potencjalne problemy po prostu nie kupując towarów firmy Sony
    (która może sobie upaść, skoro i tak ma w d...uszy klientów).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 12. Data: 2014-10-17 18:25:50
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-17 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Bartolomeo n...@n...com ...

    > Ty za to zachowujesz się jak ktoś kto tumaczy ze zgwałcona jest sobie sama
    > winna bo miała za krótka sukienkę i w ogole po co wychodziła z domu po
    > 20...
    >
    > Sorry, to ze na rynku zdarzaja sie nieuczciwe dziąłania firm nie znaczy ze
    > mamy sie na to godzic a juz tymbardziej nie oznacza tego, ze mamy sie
    > wstrzymac z krytyką takich zachowań!

    Ale już z krytyką nieuczciwych zachowań klientów mamy się wstrzymywać?
    Co za hipokryzja.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2014-10-17 22:03:31
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-17 15:51, Marek wrote:
    > Sony nie jest firmą ubezpieczeniową. To jest de facto rozszerzona
    > gwarancja producenta, ale to nie ma akurat znaczenia dla dyskusji.

    Ależ jest. Do tego ubezpieczenia to ich najlepszy biznes.
    Nawet tego nie wiesz, a chyba więcej się zajmujesz Sony niż żoną!

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 14. Data: 2014-10-17 23:52:22
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2014-10-16 20:03, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Nauczony przykrym doświadczeniem z obsługą klienta Sony stałem się
    > bardzo wyczulony przy wszelkich zakupach w tej firmie. Albo znalazłem
    > kolejną nieuczciwość albo coś błędnie interpretuję. Zerknijcie Waszym
    > okiem na fakty i skomentujcie.

    To dziwne, bo w moim panelu jest odnośnik do warunków PEWADY407, a po
    jego kliknięciu jestem przekierowany do strony:

    https://campaign.odw.sony-europe.com/wm/warranties/A
    D_EWAD/SONY_AD_EWAD_PL.pdf

    Zresztą nie trzeba być w ogóle nigdzie zalogowanym, żeby wybrać produkt
    i rozszerzenie gwarancji z odnośnikami a po ich wybraniu trafiamy jak wyżej.

  • 15. Data: 2014-10-18 09:42:52
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-17 23:52, PMG pisze:

> [...]
    >

    > Zresztą nie trzeba być w ogóle nigdzie zalogowanym, żeby wybrać produkt
    > i rozszerzenie gwarancji z odnośnikami a po ich wybraniu trafiamy jak

    Czyli wychodzi na to, że ten baran znowu kłamał, ale to nic nowego.

    --
    marcin

  • 16. Data: 2014-10-18 11:46:28
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-17 17:46, Budzik pisze:
    > Użytkownik Bartolomeo n...@n...com ...

    > Czyli lepiej to wkurwienie kisić w sobie, niz oczyszczająco przelac na
    > grupę...?
    > Ciekawe :)

    A p.r.f.c. to jest jakaś grupa terapeutyczna dla niedorozwiniętych? Ciekawe.

    --
    marcin

  • 17. Data: 2014-10-18 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Czyli wychodzi na to, że ten baran znowu kłamał, ale to nic nowego.

    Nie, wychodzi conajwyzej ze linka nie znalazł...

    P.S. Zglosiłes juz te reklamacje?

  • 18. Data: 2014-10-18 11:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Ale już z krytyką nieuczciwych zachowań klientów mamy się wstrzymywać?
    > Co za hipokryzja.

    Pomimo swojego niegrzecznego sposobu wypowiadania, nadal tego nie
    udowodniłes.
    Marek na kazdy ttwój zarzut odpisał Ci, tłumacząc co i jak.
    wiec wypisywanie tego pod kazdym postem niczego nie zmieni...

    Nie jestem miłośnikiem metody zdartej płyty...

  • 19. Data: 2014-10-18 12:01:05
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-17 17:46, Budzik wrote:
    > Czyli lepiej to wkurwienie kisić w sobie, niz oczyszczająco przelac na
    > grupę...?
    > Ciekawe :)

    To Marek nie ma jakiejś rodziny, żeby na nią oszczyszczająco przelać
    żale? Kolegów? Psychologa? Psychiatry? Fryzjera?

    Poważnie najlepszym miejscem jest grupa o aparatach?

    Ile jeszcze wątków będzie o złym Sony? Czy Marek będzie je tworzył
    co tydzień, bo walka z tą firmą stanie się jego hobby?

    Wczoraj wieczorem robiłem zdjęcia i się przeziębiłem, a teraz męczą
    mnie zatoki. Powinienem o tym założyć wątek?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 20. Data: 2014-10-18 12:08:22
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-18 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Pomimo swojego niegrzecznego sposobu wypowiadania, nadal tego nie
    > udowodniłes.

    Czego nie udowodniłem? Jest czarno na białym, że chciał rekompensaty lub
    wymiany za obiektyw aps-c, który kupił z A77, a w reklamacji do Sony
    napisał, że sprawdzał jego kompatybilność z A99, podczas gdy ta strona
    wtedy nie istniała.

    --
    marcin