  • 1. Data: 2018-01-10 15:35:32
    Temat: Czy trzeba ładowac nowy akumulator ?
    Od: menu <m...@g...com>

    Witam
    Czy trzeba ładowac nowy akumulator ?
    Czy juz jest naładowany kupujac ?

  • 2. Data: 2018-01-10 16:02:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zakreci rozrusznikiem nie trzeba, jak nie zakreci to trzeba. Jak nie zakreci to
    najlepiej odpalic przewodami z innego samochodu i sie kawalek przejechac. Dwadziescia
    minut jazdy powinno wystarczyc zeby nastepnego dnia odpalil.

  • 3. Data: 2018-01-10 17:19:14
    Temat: Re: Czy trzeba ładowac nowy akumulator ?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, January 10, 2018 at 4:02:46 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    minut jazdy powinno wystarczyc zeby nastepnego dnia odpalil.

    hmm... jesli NOWY akumulator prosto ze sklepu nie zakreci rozrusznikiem, to lepiej go
    od razu oddac ;)

    WS

  • 4. Data: 2018-01-10 18:45:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez prawda.

  • 5. Data: 2018-01-10 19:10:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.01.2018 o 15:35, menu pisze:
    > Witam
    > Czy trzeba ładowac nowy akumulator ?
    > Czy juz jest naładowany kupujac ?
    Kupując akumulator w markecie, czy przez internet nie wiadomo ile
    "prundu" w nim zostało.
    Ja bym dla spokoju naładował do objawów gazowania.
    Jak w akumulatorze zaczyna szumieć, jak woda sodowa w szklance - to ma
    dość i kończymy ładowanie.
    Jacek

  • 6. Data: 2018-01-10 20:03:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I za dwa miesiace bys reklamowal ze akumulator spierdolony tylko po to zeby w
    odpowiedzi na reklamacje napisali ze nastapilo splyniecie plyt wywolane zbyt duzym
    napieciem ladowania.

  • 7. Data: 2018-01-10 22:33:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** menu pisze tak:

    > Czy trzeba ładowac nowy akumulator ?
    > Czy juz jest naładowany kupujac ?

    Zwykle nie trzeba. To zależy ile stał w sklepie.
    Zmierzenie napięcia pomaga podjąć decyzję kiedy jest "promocja"
    Wyciągasz mierniczek ciach i już wiesz. Bosch 44 Ah za 100zł jest twój.

    12.6v utrzymuje się jakiś czas potem spada. 12.2v to ma roczek ;)
    Data jest na dolnym rancie.

    Nie uruchamiaj samochodu z wyczerpanego. Ładuje się 14.0 woltami.

    Kto się nie zna na woltach niech kupuje u pana Jerzego co ma świeże
    dostawy zafoliowanych akku, buduje z nich chiński mur i nie bawi się w
    oszustwa.

    Ja jakoś lubię Toplę i Vartę.

    --
    Piter