  • 21. Data: 2014-10-01 07:52:53
    Temat: Re: Czy tylko ja mam takie problemy z Farnellem ??
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2014-09-30 17:48, Marek pisze:
    > Farnella
    > wspólnotowego).
    >
    > I faktycznie dają cenę mniejsza o vat niż jest prezentowana na portalu
    > (tam chyba pokazują brutto)?

    Ceny są netto, dopiero przy podsumowaniu zamówienia jest pozycja VAT i
    jak masz euro nip, to masz tam 0.

  • 22. Data: 2014-10-01 10:17:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 01 Oct 2014 07:52:53 +0200, Zbych <z...@o...pl> wrote:
    > Ceny są netto, dopiero przy podsumowaniu zamówienia jest pozycja
    VAT i
    > jak masz euro nip, to masz tam 0.

    Tak się dopytuję bo kilka lat temu (ale na pewno już w czasach
    naszego wspólnotowego udziału) kupowałem części w jakimś niemieckim
    sklepie internetowym. Ceny prezentowali brutto, raz coś kupiłem na
    próbę jako os. fiz. za kwotę x. Pózniej założyłem u nich drugie konto
    na dane firmowe i próbowałem kupić to samo ale zarządełem faktury z
    vat0, po potyczce mailowej w końcu przysłali fakturę (mieli nip
    dexxxx) ale cena brutto (do zapłaty) była ta sama tyko vat0
    dopisali...

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-10-01 12:18:34
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-10-01 02:03, sundayman pisze:

    > no to teraz powiedz - gdzie to jest, bo paczę, paczę i nie widzę...

    Na pomarańczowym pasku gdzie jest menu, pomiędzy "Produkty" a "Moje
    konto" widnieje jak byk "OBSŁUGA ZAKUPÓW". Rozwija się toto elegancko.
    Numer 7 na liście która się rozwija po najechaniu na "OBSŁUGĘ ZAKUPÓW"
    to E-FAKTUROWANIE a w nawiasie E-INVOICING.

    Adam

  • 24. Data: 2014-10-02 01:36:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Numer 7 na liście która się rozwija po najechaniu na "OBSŁUGĘ ZAKUPÓW"
    > to E-FAKTUROWANIE a w nawiasie E-INVOICING.

    Kuśwa. Muszę chyba naprawdę iść do okulisty...W podskokach...
    Faktycznie jest. Nie wiem, jakim cudem nie zauważyłem.

  • 25. Data: 2014-10-07 22:43:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Też tak macie ??

    Piszę, gdyż znów są jajca... a myślałem że dogadałem temat z nimi.

    Kiedyś dostałem fakturę, gdzie zamiast kwot podrukowane były godziny
    (Łącznie do zapłaty: 12:44). Zareklamowałem i nie zapłaciłem, ale
    zapłaciłem następne.
    Zablokowali mi konto i po małej awanturze wydawało się że jest ok.
    Tymczasem od tego momentu moje zamówienia są blokowane przez dział
    księgowości (ale nie ma na ten temat żadnego maila, trzeba sobie samemu
    poszukać w liście zamówień).
    Rozmawiałem z handlowcem w tej sprawie, gdyż nie przeszkadza mi
    przedpłata, tylko chciał bym wiedzieć jakie są kwoty - cokolwiek dostać
    od nich, jakieś potwierdzenie. Parę bieżących zamówień przeszło ok i
    znów wydawało mi się że jest dobrze, mam przedpłatę, ale system działa!

    Obecne zamówienie klasycznie zablokowane, znów żadna informacja nie
    przyszła, a jako że jestem już przygotowany doświadczony, odczytałem z
    mojego konta kwotę do zapłaty i zapłaciłem.
    Teraz dostaję maila, żebym zapłacił, a tam inna kwota - transport się
    nie zgadza. Różnica gówniana, ale w ten sposób zrobimy sobie
    niezgodności i znów będzie jazda.

    Generalnie, od tego zamówienia będę kupował u nich w ostateczności. Nie
    mam czasu na pieprzenie się z tym.

    Irek.N.