  • 101. Data: 2023-12-11 14:35:07
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    io pisze:

    > A nie można po dwu literkach "o" w Path?

    Lepiej, ale nie o taki filtr chodziło. Jak ktoś chce wyciąć *wszystko* z
    Google Groups, to zamiast kombinować z nazwami serwerów w Patch, łatwiej
    i pewniej filtrować po "User-Agent: G2/1.0" -- tu żadnych pomyłek filtra
    nie należy się spodziewać. Sam tak zresztą od lat robię -- tnę googla
    dużym ujemnym scorem, ale kilku nieidiotów piszących stamtąd odplonkowuję
    taką samą dodatnią punktacją. To rozwiązanie niemal idealne, żaden spam
    czy inne śmieci nigdy mi się nie wciskają.

    Wyżej pokazałem jak odcedzić niełacińskie wiadomości. To powinno być
    skuteczne niezależnie od źródła (chociaż poza Google Groups takich źródeł
    nie ma).

    --
    Jarek

  • 102. Data: 2023-12-11 15:18:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday 11 December 2023 at 14:35:10 UTC+1, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >
    > Wyżej pokazałem jak odcedzić niełacińskie wiadomości. To powinno być
    > skuteczne niezależnie od źródła (chociaż poza Google Groups takich źródeł

    Po co ględzić 100 razy to samo.

    Google Groups nie generują spamu reklamowego, bo są zabezpieczonbe przez Captcha
    i roboty reklamowe są wycięte, a Captcha opóźnia Zenkom wysyłanie spamu i 1000 spamu
    nigdy nie wyślą, choćby się zesr.....

    Spam produkują serwery usenetowe, których admini dostają za to kasę i te serwery
    należy wyciąć, odciąć trwale od usenetu i odciąć od internetu, bo mają adresy IP,
    czyli operator telekomunikacyjny jest znany.

    Zasada jest Reject Reject Reject

    Czyli identyfikacja ręczna spamu,
    poznanie źródła
    i odcięcie generatora spamu od usenetu i od Internetu

    Czyli działania proaktywne, skuteczne a nie żadne filtrowanie, które zawsze jest
    wadliwe.

    Po prostu nie wpuszcza się do domu bandyty,
    a nie wpuszcza każdego i dopiero w domu sprawdza, czy to bandyta

    Nawet jak się wytnie 50 czy 100 serwerów usenetowych na świecie i odetnie od
    internetu,
    to nie jest to żaden wysiłek, ani szkoda dla nikogo.

    Spam reklamowy, miliony tego spamu dziennie, po prostu nie będzie trafiał do Google
    Groups,
    które nie kasują za rozsyłanie spamu reklamowego, w przeciwieństwie od adminów
    serwerów usenetowych, którzy z tego nieźle żyją i wyrywają potężną kasę za
    popełnianie przestępstwa internetowego, czyli działają jak paserzy.

    I do sprawy powinna wkroczyć policja internetowa i odpowiednie służby na całym
    świecie, bo od tego zależy bezpieczeństwo internetu i bezpieczeństwo milionów
    użytkowników internetu, bo za spamem reklamowym nadejdą generatory wirusów, trojanów
    i ataków na konta bankowe użytkowników.

    Czyli potrzebne są skuteczne i szybkie działania wszystkich państw

  • 103. Data: 2023-12-11 16:11:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > Google Groups, to zamiast kombinować z nazwami serwerów w Patch, łatwiej
    > i pewniej filtrować po "User-Agent: G2/1.0" -- tu żadnych pomyłek filtra

    No ale właśnie nie bardzo chcemy filtrować wszystko. To jest tylko jakaś
    konieczność z braku lepszych kryteriów.

> [...]
    > taką samą dodatnią punktacją. To rozwiązanie niemal idealne, żaden spam
    > czy inne śmieci nigdy mi się nie wciskają.

    No i widzisz, znowu nie da się zastosować do przeciętnego czytnika.

    > Wyżej pokazałem jak odcedzić niełacińskie wiadomości. To powinno być
    > skuteczne niezależnie od źródła (chociaż poza Google Groups takich źródeł
    > nie ma).

    No nie, to jest filtrowanie po kodowaniu, zupełnie absurdalne choć
    oczywiście może jest tak, jak piszesz, że działa ok.

  • 104. Data: 2023-12-11 16:40:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    io pisze:

    > No ale właśnie nie bardzo chcemy filtrować wszystko. To jest tylko jakaś
    > konieczność z braku lepszych kryteriów.

    Po co w takim razie było wyskakiwać z pomysłami filtrowania podwójnego o?
    Dla mnie to jest najlepsze kryterium. Ja tak *chcę* a nie *muszę*.

    > No i widzisz, znowu nie da się zastosować do przeciętnego czytnika.

    No właśnie tego nie widzę. Widzę, że da się i że działa.

    > No nie, to jest filtrowanie po kodowaniu, zupełnie absurdalne choć
    > oczywiście może jest tak, jak piszesz, że działa ok.

    W polskim tłumaczeniu "kodowaniem" nazywa się to, co jest w nagłówku
    "Content-Type", czyli np. "charset=iso-8859-2" lub "charset=utf-8".
    Tu chodzi o nagłówek "Content-Transfer-Encoding", z naciskiem na
    "Transfer". To zupełnie co innego niż charset.

    --
    Jarek

  • 105. Data: 2023-12-11 17:00:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Po co w takim razie było wyskakiwać z pomysłami filtrowania podwójnego o?
    > Dla mnie to jest najlepsze kryterium. Ja tak *chcę* a nie *muszę*.

    Kasowanie podwójnych literek "o" jest zdecydowanie poprawniejsze niż
    filtrowanie po kodowaniu.

> [...]
    > Tu chodzi o nagłówek "Content-Transfer-Encoding", z naciskiem na
    > "Transfer". To zupełnie co innego niż charset.

    Ale ja się na tym znam, po ci mi to tłumaczysz.

  • 106. Data: 2023-12-11 17:47:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    io pisze:

    > Ale ja się na tym znam, po ci mi to tłumaczysz.

    Taka jest naga bab^H^H^Hprawda.

    Jarek

    --
    Motyli drewnianych
    Koników Bujanych

  • 107. Data: 2023-12-11 18:42:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Taka jest naga bab^H^H^Hprawda.

    Człowieku, wielokrotnie wypowiadałem się na temat base64 w kontekście
    łamania więc co Ty mi tu. Między innymi z tego wynika, że takie
    kodowanie zawartości mogłoby zostać zastosowane celowo dla zupełnie
    dowolnego języka, kodowania znaków itp itd. A Ty sugerujesz by po tym
    filtrować.

  • 108. Data: 2023-12-11 22:50:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Po co ględzić 100 razy to samo.

    Bo nadal do Ciebie nie dociera.

    > Google Groups nie generują spamu reklamowego, bo są zabezpieczonbe
    > przez Captcha i roboty reklamowe są wycięte, a Captcha opóźnia Zenkom
    > wysyłanie spamu i 1000 spamu nigdy nie wyślą, choćby się zesr.....

    No popatrz, a Ty zajmujesz się rozsyłaniem spamu z Google Groups i jakoś
    kapcza Ci nie przeszkadza. Poza tym ciekawe ile na tym zarabiasz. Np.
    dzisiaj wysłałeś na tę grupę trzy spamy. Ile za to dostałeś?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 109. Data: 2023-12-11 23:10:46
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    io w news:ul2up3$ddln$1@news.icm.edu.pl
    [.................]
    > O to pytałem, jak zwykły ludzik ma sobie to odfiltrować.

    w zasadzie tak to wyglada: " to faktycznie może być problem" (np. o ile
    tajski spam dal (mi) sie "jakos" opanowac, o tyle z pozostalym jest kiepsko;
    w dodatku jest to zapewne kwestia czytnika, prosty czytnik na tzw. 99% nie
    daje nawet srednich mozliwosci dla regul blokowania tego, co teraz szaleje i
    cala nadzieja w adminach serwerow usenetowych, ale z drugiej strony...
    dlaczego im ma sie az tak chciec bawic w "straz nocna"?

  • 110. Data: 2023-12-11 23:47:44
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday 11 December 2023 at 22:50:52 UTC+1, Grzegorz Niemirowski wrote:

    przestań mi tu srać i pierdzielić od rzeczy
    Nie pij, łykaj swoje pastylki, bo się ordynator zdenerwuje

    Spam reklamowy to miliony spamu na 1000 grup
    i Google Groups robotów nie przepuszcza, bo jest Captcha a przepuszczają serwery
    usenetowe, bo dostaja za to wielką kasę z Azji.

    Zapytam FBI Denver, bo oni są aktywni, a atakowane są grupy hamerykańskie, to niech
    coś zrobia dla społeczeństwa

    I mi nigdy nie odpisuj, bo nie interesują mnie cudze deluzje i schizy.