  • 11. Data: 2016-06-03 02:27:09
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in message
    news:niqhim$79q$1@mx1.internetia.pl...

    > No jasne :) Rysował ten obrazek aJfoniarz, bo widać jak bardzo się cieszy
    > że ma taką dużą roślinkę :)

    I aJfoniarz uznał przewagę wielkości "korzenia" u Androida, jasne... :-))))

  • 12. Data: 2016-06-03 07:43:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 02:27, Pszemol pisze:

    > I aJfoniarz uznał przewagę wielkości "korzenia" u Androida, jasne... :-))))

    Ajfoniarz narysował duże to co jest dla niego ważne a duży korzeń
    narysował po to żeby zdyskredytować i ośmieszyć ciemny "skreciały"
    biedny, androidowy motłoch bez polotu finezji i wodotrysków,
    spoczywający w kopalnianych czeluściach.

    Wyrabiam się w propagandzie. NIE? :-)
    To dzięki Tobie mój mistrzu :-)

  • 13. Data: 2016-06-03 08:38:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 07:43, z pisze:

> [...]
    > biedny, androidowy motłoch bez polotu finezji i wodotrysków,
    > spoczywający w kopalnianych czeluściach.

    Jak dzieci ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-06-03 10:17:54
    Od: atm <...@v...pl>

    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    > które są nieuchwytne w tabelkach, porównaniach na papierze.
    > No i Apple umie robić z tego użytek... dlatego odnosi sukces.

    Mhm, rodzimym powiadzasz
    https://www.youtube.com/watch?v=5vrrtJA3oRU
    Pamietasz tez moze gdy Apple poszlo po rozu do glowy i przestalo na
    dziendobry wymagac połączenia z komputerem? Toz to byl przelom...

  • 15. Data: 2016-06-03 14:19:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    >
    > Mhm, rodzimym powiadzasz
    > https://www.youtube.com/watch?v=5vrrtJA3oRU

    Czy Siri mówi w języku Zimbabwe? Też nie. A GoogleNow?
    To oczywiste jest że nie każdy język będzie wspierany...

    Doceń może to, że komputery Apple miały polski interfejs
    z polskimi znakami diakrytycznymi we wczesnych latach
    90-tych, gdy Windows jeszcze do nas pisało po amerykańsku.

    > Pamietasz tez moze gdy Apple poszlo po rozu do glowy i przestalo na
    > dziendobry wymagac połączenia z komputerem? Toz to byl przelom...

    I jeśli Tobie psuje to wrażenia odbierane z produktu to jest to minus.
    Mi to nie odbiera.

  • 16. Data: 2016-06-03 14:41:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.06.2016 14:19, Pszemol wrote:
> [...]
    > z polskimi znakami diakrytycznymi we wczesnych latach
    > 90-tych, gdy Windows jeszcze do nas pisało po amerykańsku.

    Moze jednak nie cofajmy sie az tak daleko, bo w koncu trzeba bedzie
    wyciagnac z szafy Odre ;)
    Czy Polska jest krajem 3-go swiata, ze przez tak dlugi czas jest
    nieazuwazana przez Apple?
    Niestety tak wlasnie wyglada w PL just works out of the box a wez pod
    uwage, ze piszesz na PL grupie.
    Do tego dorzuc brak platnosci Apple Pay, z tego co wiem Apple News
    rowniez nie dziala w PL nawet w jezyku angielskim, dopiero zmiana
    regionu pozwala uruchomic ta aplikacje.

    > I jeśli Tobie psuje to wrażenia odbierane z produktu to jest to minus.
    > Mi to nie odbiera.

    Oczywiscie, ze psuje pierwsze wrazenie (a wlasciwie psulo bo od
    dluzszego czasu jest to juz chyba zlikwidowane - widocznie innym tez
    psulo pierwszy kontakt, ktorego tak naprawde nie bylo dopóki nie wrocilo
    sie do domu).

    Nie odnosze sie do caloksztalu Twojej wypowiedzi a raczej do tego zdania
    "produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    które są nieuchwytne w tabelkach".
    Co do tabelek, z jakiegos powodu uzytkownicy iP6 mocno narzekali na mala
    ilosc tabelkowiej pamieci 1GB. Dopiero upgrade do 6S rozwiazalo problem.
    I to zgadza sie z Twoim ostatnim zdaniem "No i Apple umie robić z tego
    użytek... dlatego odnosi sukces. " W pelni sie zgadzam: "dajmy cos takie
    troche nie do konca, zeby klienci przyniesli nam dudki w zębach przy
    wypuszczeniu nastepnego modelu" :)

  • 17. Data: 2016-06-03 14:49:07
    Od: atm <...@v...pl>

    to że
    > produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    > to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    > które są nieuchwytne w tabelkach, porównaniach na papierze.

    PS
    Czy w PL telefony z Androidem czy WP tego nie robia?
    Bo brzmi to jakby Apple wynalazlo jezyk polski...

  • 18. Data: 2016-06-03 16:13:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >Czy Siri mówi w języku Zimbabwe? Też nie. A GoogleNow?
    >To oczywiste jest że nie każdy język będzie wspierany...

    Tym niemniej wielka zaleta Apple, jaka jest Siri, okazuje sie w Polsce
    miec zerowa wartosc.

    Nie mowie - Androidom tez sie zdarza.

    >Doceń może to, że komputery Apple miały polski interfejs
    >z polskimi znakami diakrytycznymi we wczesnych latach
    >90-tych, gdy Windows jeszcze do nas pisało po amerykańsku.

    A standardzie Apple ?
    I drukowalo, czy niekoniecznie ?

    J.

  • 19. Data: 2016-06-03 19:12:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Ale wiesz ostatnio dużo oglądam i czytam i marketingu.
    > I apple jest zawsze pokazywana jako firma która umiała się wyróżnić
    > w świecie komputerów poprzez odpowednią komunikację z klinetami.
    > Podobno jest jakiś gość który opowiadam klientom apple:
    > jak oni walczyć jak byli zaangażowani i ile krwi potu wylali aby
    > usprawnić touchpada.

    Apple rozumie że decyzja zakupu ma zwykle dwa komponenty:
    racjonalna, gdzie są tabelki, piksele, gigahertze i gigabajty
    oraz emocjonalna, gdzie są kolory, wrażenia dotykowe, to że
    ---
    W Polsce nie odnosi

  • 20. Data: 2016-06-03 19:13:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Doceń może to, że komputery Apple miały polski interfejs
    z polskimi znakami diakrytycznymi we wczesnych latach
    90-tych, gdy Windows jeszcze do nas pisało po amerykańsku.
    ---
    Wtedy tym bardziej nikt w Polsce nie chciał kupować sprzętu Apple