  • 51. Data: 2016-06-05 17:34:17
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 16:56, z pisze:

    > Po co wydawać 2000 tys. zł?

    2 miliony za IP? Nie dałbym :)

    KOMTUR

  • 52. Data: 2016-06-06 00:00:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 17:34, KOMTUR pisze:
    > 2 miliony za IP? Nie dałbym :)

    Ale mam dzisiaj gest :-)

    Normalnemu Kowalskiemu już przy trzech zerach za durny telefon trzęsą
    się ręce :-)

  • 53. Data: 2016-06-06 09:53:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Ależ są. Doczytaj.

    Ja i 99% gospodyń domowych ich nie zauważy. :-)
    Po co wydawać 2000 tys. zł?
    ---
    Najpierw musi Cię być stać. Potem musisz chcieć tych funkcjonalności używać
    albo mieć do niech dostęp. Na koniec kupujesz. :-)

  • 54. Data: 2016-06-06 10:05:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 14:49, Pszemol pisze:
    > Chodziło o to, że iPod był całkowicie naładowany i gotowy do pracy.

    Bo miał baterię Litową.
    Mój drugi telefon GSM, czyli Nokia 6110 też był naładowany po wyjęciu z
    pudełka - 1999 rok.
    http://www.gsmarena.com/nokia_6110-8.php

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 55. Data: 2016-06-06 22:10:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 10:53:16 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie dostrzegam wad - po prostu rozważam jakie mam inne opcje.
    > Tak samo jak wtedy gdy wybrałem iPhone4. Wtedy opcji było mniej.
    > Nowe, obłe iPhony mi się już tak nie podobają jak iPhone4, więc
    > jak już mam kupić coś, co mi się nie podoba to czemu nie LG? ;-)

    To nie wiesz, ze u konkurencji wszystko dziala gorzej ? :-)

    > Nie są duże. Powtarzam kilka razy i jakoś nie dociera do Ciebie.
    > To jest koszt rzędu 30 dolców na miesiąc, dolara dziennie przez 2 lata.
    > Tyle kosztuje gazeta Chicago Tribune. Kawa w Starbucks 4-6 dolców.
    > Gałka lodów 3-6 dolców. Chleb 3-4 dolce. Czujesz to czy nie bardzo?

    No ale wolales ich nie wydac na nowego iphone :-)

    P.S. to ile ten stary 4 juz pracuje ? 5 lat mi wychodzi ... jak
    bateria ciagle dobra pogratulowac.

    > iPhone też jest już wodoszczelny, żadne tam bóg-wie-co.

    To sobie kup, przeciez to zadne pieniadze :-)

    J.

  • 56. Data: 2016-06-07 07:13:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie wiesz, ze u konkurencji wszystko dziala gorzej ? :-)

    Nie wiem :-)

    > No ale wolales ich nie wydac na nowego iphone :-)

    No gdybym nie miał w pełni sprawnego telefonu pod ręką to być może bym
    wydał. Ale akuratnie miałem, jak wiesz.

    > P.S. to ile ten stary 4 juz pracuje ? 5 lat mi wychodzi ... jak
    > bateria ciagle dobra pogratulowac.

    Chyba nawet dłużej...

    > To sobie kup, przeciez to zadne pieniadze :-)

    Jak zajdzie taka potrzeba to pewnie sobie kupię...
    Na razie jestem wciąż niezdecydowany co kupić :-)

  • 57. Data: 2016-06-07 10:55:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie wiem :-)

    A kto nam wmawial, ze na Apple wszystko dziala lepiej ? :-P

    >No gdybym nie miał w pełni sprawnego telefonu pod ręką to być może
    >bym wydał. Ale akuratnie miałem, jak wiesz.

    Przestarzaly model, a przeciez w nowym wszystko lepiej dziala :-)

    Gratulujemy powrotu do rozsadku :-)

    J.

  • 58. Data: 2016-06-07 13:46:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A kto nam wmawial, ze na Apple wszystko dziala lepiej ? :-P

    Nie *wszystko* ale konkretne, wymienione przeze mnie rzeczy :-)))

    > Przestarzaly model, a przeciez w nowym wszystko lepiej dziala :-)

    3-4 lata temu, gdy podejmowałem tą decyzję, nie był aż taki przestarzały.

    > Gratulujemy powrotu do rozsadku :-)

    Brak rozsądku był tylko w *Waszej* interpretacji moich osobistych wyborów i
    decyzji.