  • 41. Data: 2016-06-04 16:47:31
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:xra4t8f9ikwo.1ingksl62s1ec$.dlg@40tude.net...

    > Przyznaj sie - nie stac cie na nowego ajfona i dorabiasz ideologie :-)

    Co to za ideologię dorabiam według Ciebie?
    Wtedy, 3-4 lata temu gdy utopiłem nowego iP5 faktycznie
    cena zakupu nowego iP bez upustu od operatora, miesiąc po
    zakupie drogiej wersji z dużą pamięcią byłaby argumentem
    "nie stać mnie". Ale dziś? Od dawna kontrakt wygasł, mógłbym
    wziąć następną słuchawkę z upustem od operatora lub
    wziąć dowolny inny smartfon - nie, to nie to.

    Po prostu smartfon jaki mam jest funkcjonalny i bliskie mi
    są nastroje ochrony środowiska, ograniczania niepotrzebnej
    konsumpcji, minimalizm konsumencki - kupowanie nowego
    iPhone co pół roku, jak widzę u niektórych, uważam za błąd.

    > Czasy w USA tez chyba sie zmienily, i ajfon juz nie jest "za $99".

    A był kiedyś za $99? Chyba od zawsze był za $199.

    > A co Ty chcesz szukac, przeciez wiesz, ze nic lepszego od ajfona nie
    > ma, wiec wystarczy pojsc do salonu operatora i tam wrecza najlepszego
    > :-)

    Interesujące są dla mnie oferty LG i Samsunga.

    > W miedzyczasie ponoc Samsung pobil Apple w ilosci sprzedazy.
    > A przeciez jego flagowce wcale nie sa tanie.

    Są tanie. Nawet bez upustu od operatora - 700 dolców to żadne duże
    pieniądze w porównaniu z kosztem życia w USA, wydatkami/zarobkami.
    Zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę amortyzację że kupujesz na parę lat.

    No... chyba że masz akwarium morskie :-)) Wtedy musisz uważać :-)))

  • 42. Data: 2016-06-04 16:47:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Rozumiem :)

    Obawiam się że niebardzo.

  • 43. Data: 2016-06-04 16:57:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.06.2016 16:47, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Obawiam się że niebardzo.

    Tak, teraz masz racje.

  • 44. Data: 2016-06-04 17:10:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 09:47:31 -0500, Pszemol napisał(a):
    > A był kiedyś za $99? Chyba od zawsze był za $199.

    > Interesujące są dla mnie oferty LG i Samsunga.

    Interesujace to jest to, czemu sie staly interesujace dla Ciebie.
    Czyzbys dostrzegl, ze iphone ma wiecej wad niz zalet ? :-)

    > Są tanie. Nawet bez upustu od operatora - 700 dolców to żadne duże
    > pieniądze w porównaniu z kosztem życia w USA, wydatkami/zarobkami.

    700 dolcow to kosztuje tez iphone, wiec nie mozna mowic, ze Samsung
    cena przyciaga.

    A czy takie zadne duze pieniadze ... jak czlowiekow wpadnie do
    akwarium, to sie okazuje ze jednak duze :-)

    > Zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę amortyzację że kupujesz na parę lat.
    > No... chyba że masz akwarium morskie :-)) Wtedy musisz uważać :-)))

    Samsung robi wodoszczelne :-)
    Z niewymienna bateria :-(

    J.

  • 45. Data: 2016-06-04 17:53:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Interesujace to jest to, czemu sie staly interesujace dla Ciebie.
    > Czyzbys dostrzegl, ze iphone ma wiecej wad niz zalet ? :-)

    Nie dostrzegam wad - po prostu rozważam jakie mam inne opcje.
    Tak samo jak wtedy gdy wybrałem iPhone4. Wtedy opcji było mniej.
    Nowe, obłe iPhony mi się już tak nie podobają jak iPhone4, więc
    jak już mam kupić coś, co mi się nie podoba to czemu nie LG? ;-)

    > 700 dolcow to kosztuje tez iphone, wiec nie mozna mowic, ze Samsung
    > cena przyciaga.
    >
    > A czy takie zadne duze pieniadze ... jak czlowiekow wpadnie do
    > akwarium, to sie okazuje ze jednak duze :-)

    Nie są duże. Powtarzam kilka razy i jakoś nie dociera do Ciebie.
    To jest koszt rzędu 30 dolców na miesiąc, dolara dziennie przez 2 lata.
    Tyle kosztuje gazeta Chicago Tribune. Kawa w Starbucks 4-6 dolców.
    Gałka lodów 3-6 dolców. Chleb 3-4 dolce. Czujesz to czy nie bardzo?

    > Samsung robi wodoszczelne :-)
    > Z niewymienna bateria :-(

    iPhone też jest już wodoszczelny, żadne tam bóg-wie-co.

  • 46. Data: 2016-06-05 01:52:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 14:58, Pszemol pisze:
    > Ale jakoś nie mogę się zebrać aby poszukać czegoś nowego.
    > Jakieś super presji nie czuję - iPhone4 mimo mankamentów
    > działa akceptowalnie dobrze: daje motywacje aby powolnego
    > fb nie używać :-) W końcu to pożeracz czasu tylko :-)

    I Ty mnie namawiasz do zastąpienia sprawnie działającego 5C na nowego
    SE? :-)

    Tu już żadnych plusów dodatnich nie ma ani nowych funkcjonalności.
    Nawet rozmiar ten sam a rozmiar robi różnicę ;-)

  • 47. Data: 2016-06-05 01:54:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 17:10, J.F. pisze:
    > A czy takie zadne duze pieniadze ... jak czlowiekow wpadnie do
    > akwarium, to sie okazuje ze jednak duze :-)

    Bingo :-)

  • 48. Data: 2016-06-05 15:36:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Bingo :-)

    Duże na to aby zniszczyć swoją niedbałością, i za to należy się kara :-)))
    Nieduże na to aby dbać i używać 2 lata lub dłużej.

  • 49. Data: 2016-06-05 15:36:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > I Ty mnie namawiasz do zastąpienia sprawnie działającego 5C
    > na nowego SE? :-)

    A czemu nie? Fajny jest.

    > Tu już żadnych plusów dodatnich nie ma ani nowych funkcjonalności.

    Ależ są. Doczytaj.

  • 50. Data: 2016-06-05 16:56:07

    W dniu 2016-06-05 o 15:36, Pszemol pisze:
    > Ależ są. Doczytaj.

    Ja i 99% gospodyń domowych ich nie zauważy. :-)
    Po co wydawać 2000 tys. zł?